אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: אחוז הזכאים לבגרות בעיר גבוה מהממוצע המחוזי והארצי

0
0

אור עקיבא ממשיכה לככב בשמי החינוך בישראל ◄ מנהל המחוז במשרד החינוך; ישנן מגמות חיוביות ורצויות במערכת החינוך באור עקיבא ◄ ראש העיר, שיבח את הממונה על החינוך בעיר יוסי כדורי והודה לראש מינהל החינוך והתרבות, שמעון אמויאל
אור עקיבא: אחוז הזכאים לבגרות בעיר גבוה מהממוצע המחוזי והארצי
אור עקיבא: אחוז הזכאים לבגרות בעיר גבוה מהממוצע המחוזי והארצי

אור עקיבא ממשיכה להוביל במספר התלמידים הזכאים לתעודת בגרות בישראל. בשנת הלימודים הקודמת (תשס”ז) נרשמה עלייה במספר התלמידים הזכאים לבגרות בשיעור של 17 אחוזים. ממוצע הזכאים נשאר גבוה מאד ביחס לממוצע הארצי והמחוזי והוא עומד על 67.04 אחוזים. “הנתונים מעוררי הגאווה משמחים אותנו כל פעם מחדש אך אינם מפתיעים אותנו” – אומר בהתרגשות שמחה יוסיפוב, ראש העיר אור עקיבא.

יוסיפוב, מוסיף; “אנו מקפידים במשך שנים על מדיניות של השקעת משאבים מקסימליים לטובת החינוך בעיר. זאת לצד נתינה מכל הלב והנשמה לתלמידנו מצד כל העוסקים בחינוך. בהישג שותפים ההורים, המנהלים, המחנכים, המורים וכל העוסקים בחינוך בעיר. להיות דוגמא ומופת בחינוך ולהמשיך ולשמור על ההישגים זו משימה לא פשוטה.

העובדה שעירנו משמשת מקום לעלייה לרגל של גורמי חינוך מכל הארץ שבאים לראות את ההצלחה מקרוב מחממת לכולנו את הלב. אני גאה להיות ראש עיר ליישוב שמשקיע את כל כולו בטיפוח דור העתיד ובדאגה בלתי פוסקת לחינוך ילדיו.”

אהרון זבידה מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, העביר את נתוני ההצלחה לראש העיר בראשית השבוע. בדבריו שיבח את מערכת החינוך בעיר ואת ההצלחה בהישגי תוצאות בחינות הבגרות שהן מן הטובות במחוז חיפה ואף מהממוצע הארצי.

זבידה, ציין, כי מעבר לנתונים הסטטיסטיים המצויינים, ישנן מגמות חיוביות ורצויות במערכת החינוך באור עקיבא ובהן; “יותר תלמידים לומדים במערכת החינוך בעיר, יותר תלמידים מסיימים כיתות י”ב, יותר תלמידים ניגשים לבחינות הבגרות, יותר תלמידים זכאים לתעודת בגרות”.

אהרון זבידה: באור עקיבא יותר תלמידים ניגשים לבחינות הבגרות

זבידה, הוסיף, כי: “אלו אמות מידה המביאים לביסוסה של מערכת החינוך ביישוב, ומעידים על סדר העדיפויות הנכון הניתן ע”י הרשות המקומית אור עקיבא, ועל ההשקעה הגדולה במערכת החינוך”.

ראש העיר שמחה יוסיפוב, שיבח את הממונה על החינוך בעיר יוסי כדורי שמשקיע את כל כולו לטובת החינוך בעיר והודה באופן אישי לראש מינהל החינוך והתרבות, שמעון אמויאל העושה ימים כלילות, ביחד עם המנהלים והמורים בבניית תוכניות ראויות ובהובלה ראויה של מערכת החינוך.

שמעון אמויאל, ציין את תרומתו של ראש העיר, שמחה יוסיפוב, שמשקיע במשאבים, בזמן ובתשומת לב מיוחדת לנושא החינוך הקרוב ללבו. הוא הודה לעובדי מערכת החינוך שלא חסכו מאמצים כדי להגיע לתוצאות אלה; “בשנה הבאה מוטלת עלינו החובה לא רק לשמר את ההישגים, כי אם להגיע לשיאים חדשים בתחום החינוך שכה יקר ללבנו” – כתב אמויאל לאנשי החינוך בעיר בדברי התודה שלו אליהם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן