סוכרת | סכרת

ביה”ח לניאדו נתניה מציע מבחר סדנאות במרכז לסוכרת

0
0

הסדנה תאפשר לכל משתתף לצמוח בהתאם לצרכים האישיים שלו, תוך שימוש בעוצמתה של הקבוצה לתמיכה, לאנרגיה ולפיתוח אישי ◄ בנוסף עומדת להיפתח במרכז, סדנת פעילות גופנית המועברת על ידי פיזיותרפיסטים מומחים ופיזיולוגים של המאמץ.
ביה
ביה”ח לניאדו-נתניה, מציע מבחר סדנאות במרכז לסוכרת

המרכז לטיפול וחקר הסוכרת ע”ש בלדריצ’י במרכז הרפואי לניאדו – בקרית צאנז נתניה, מקיים מערך סדנאות להעצמת הסוכרתיים, בחודש ספטמבר הקרוב תחל סדנה שמטרתה לתת בידי הסוכרתי כלים וידע אשר יאפשרו את ניהול הסוכרת (Diabetes) בצורה היעילה והטובה ביותר.

הסדנה מבוססת על 10 מפגשים כשבמהלך כל מפגש יינתן מידע בתחום נבחר ויתקיים רב שיח בשיתוף עו”ס ודיאטנית המרכז לסוכרת לצורך עיבוד המידע והעצמת המשתתפים תוך העלאת דילמות מחיי היומיום ומציאת פתרונות.

הסדנה תאפשר לכל משתתף לצמוח בהתאם לצרכים האישיים שלו, תוך שימוש בעוצמתה של הקבוצה לתמיכה, לאנרגיה ולפיתוח אישי.

בנוסף עומדת להיפתח במרכז, סדנת פעילות גופנית המועברת על ידי פיזיותרפיסטים מומחים ופיזיולוגים של המאמץ. פעילות גופנית סדירה מאפשרת ל-סוכרתי לשמור על כושר גופני. על משקל תקין ואף מסיעת בשמירת ערכי ה-סוכר. הקורס במסגרת המרכז לסוכרת ינוהל תחת פיקוח רפואי מלא.

בימים אלו, מסתיים המחזור הראשון של סדנת הבישול לסוכרתיים. חווית הבישול בשיתוך שף בית החולים ודיאטנית המרכז חשובים אף הם לצורך העצמת הסוכרתיים, זאת דרך מתן כלים המאפשרים להם להתמודד ביתר יעילות עם חשיבות אכילת מזון בריא ומותאם לנוכחות הסוכרת.

לדברי פרקש שרה מנהלת “המרכז לסוכרת לניאדו נתניה”; “מבחר הסדנאות המתקיימות במסגרת המרכז מהווים כלי עבודה חשוב לכל סוכרתי המעוניין לנהל את הסוכרת באופן עצמאי, תוך שמירה על איזון ערכי הסוכר, לחץ הדם והשומנים בדם, על הצד הטוב ביותר לצורך שמירה על מערכות הגוף לאורך ימים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן