האגודה למלחמה בסרטן ו”ערוץ הילדים” עולים בקמפיין נוסף לסדרת ההסברה המוצלחת והאפקטיבית “חכם בשמש” ◄ הסדרת מבוססת על עיקרון השיווק החברתי במסגרתו מעבירה האגודה מסרים חינוכיים והסברתיים בתחום הבריאות בסגנון הומוריסטי ובשפה ’המדברת’ לילדים
סרטן: קמפיין “חכם בשמש” חוזר לערוץ הילדים להעלאת המודעות בקרב ילדים לנזקי השמש
האגודה למלחמה בסרטן וערוץ הילדים, עולים בקמפיין נוסף לסדרת ההסברה המוצלחת והאפקטיבית “חכם בשמש”, שמטרתו להעלות את המודעות לנזקי השמש בקרב ילדים. במסגרת הקמפיין יעלו בימים הקרובים, בערוץ הילדים ובמיני סייט באינטרנט, מעברונים קצרים והומוריסטיים, בכיכובה של הדר לוי.
בכל מעברון מתמודדת לוי עם חשיפה לשמש, בסיטואציות הלקוחות מחיי היומיום, תוך שהיא עושה שימוש בכללי האגודה למלחמה בסרטן לחשיפה זהירה לשמש כמו; כובע על הראש, שהייה בצל, שרוולים ארוכים, קרם הגנה, משקפי שמש ועוד. במהלך הפיתרון משתנה הסיטואציה הבעייתית והופכת לסיטואציה טובה במהלכה לוי נעשית לחכמה בשמש.
ה”מיני סייט” יעלה בכתובת; www.kidstv.co.il ויכלול מידע על הסכנות הכרוכות בחשיפה לא זהירה לשמש, סרטוני המעברונים וכן משחק אינטראקטיבי שנבנה במיוחד לאתר, “אל תהפוך לטוסט!”, חידונים ועוד.
סדרת ההסברה של “חכם בשמש” מבוססת על עיקרון השיווק החברתי במסגרתו מעבירה האגודה למלחמה בסרטן מסרים חינוכיים והסברתיים בתחום הבריאות באמצעות כלי התקשורת, בסגנון הומוריסטי ובשפה ’המדברת’ לילדים, מקובלת עליהם ומאפשרת להם להתחבר למסרים.
הסדרה עלתה לראשונה ב”ערוץ הילדים” לפני כ-8 שנים והיא מלווה בפעילות הסברה בקייטנות, בתי ספר וגני ילדים המתבצעת באמצעות סטודנטים לרפואה ובריאות הציבור במימון האגודה למלחמה בסרטן.
Add Comment