כאן נתניה

ראש העיר נתניה למזוז; להחמיר הענישה בעבירות אלימות כנגד עובדי ונבחרי ציבור

0
0

הגב’ מרים פיירברג-איכר: “התחושה היא תחושת “תוהו ובוהו וחושך על פני תהום ומישהו צריך להאיר ולהעיר את מערכת הענישה אשר חייבת להתמודד עם האירועים. כבר למדנו, כי אלימות שמתחילה במילים ובדברים הקטנים ועוברת לאלימות פיזית ו”השמים הם הגבול”.
ראש העיר נתניה למזוז; להחמיר הענישה בעבירות אלימות כנגד עובדי ונבחרי ציבור
ראש העיר נתניה למזוז; להחמיר הענישה בעבירות אלימות כנגד עובדי ונבחרי ציבור

ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, פנתה במכתב אל מר מני מזוז היועץ משפטי לממשלה בנושא: “החמרת הענישה בעבירות אלימות כנגד עובדי ונבחרי ציבור”, זאת עפ”י ראש העיר, לאחר; “שלצערי, לאחרונה אירעו במערכת החינוך בעירנו מספר אירועי אלימות כנגד אנשי חינוך, כאשר החמור שבהן היה בתאריך 30/6 בו הותקפה מנהלת בית ספר בצורה קשה על ידי אב שלא היה מרוצה מהחלטה שהתקבלה על ידה”.

“גל האלימות כלפי עובדי ציבור השוטף את המדינה, אינו פוסח על אלימות כנגד שופטים, כנגד עובדים במערכת הרפואית (בבי”ח “קפלן” הוכה רופא עד כדי אשפוזו בבית חולים וסיכון יכולתו לשוב ולנתח וב”אסף הרופא” הוכתה אחות ע”י משפחת חולה)” -כתבה ראש עיריית נתניה.

הגב’ מרים פיירברג-איכר, הדגישה במכתבה, כי; “האלימות מופנית גם כנגד אנשי המשטרה (שוטרת הוכתה בין כותלי בית המשפט ולאחרונה, הוכה שוטר על ידי עבריין אשר שוחרר ממעצרו זאת עוד בטרם שוחרר השוטר מבית החולים בשל פציעתו).

בין השאר מדווח גם איגוד העובדים הסוציאליים על פגיעה ממוצעת ב-150 עובדים בשנה במסגרת פעילותם במחלקות הרווחה השונות.

מני מזוז

ראש העיר נתניה, מצרה באיגרתה ליועץ המשפטי לממשלה, על כך, כי; “ראשי עיר שמגישים תלונה על אלימות כלפיהם נענים בתשובה של “חוסר עניין לציבור. התחושה היא תחושת “תוהו ובוהו וחושך על פני תהום ומישהו צריך להאיר ולהעיר את מערכת הענישה אשר חייבת להתמודד עם האירועים. כבר למדנו, כי אלימות שמתחילה במילים ובדברים הקטנים ועוברת לאלימות פיזית ו”השמים הם הגבול”.

“כדי למנוע מציאות קשה זו, אני סבורה, כי יש לפעול להחמרת הענישה בעבירות אלימות כנגד עובדי ציבור ונבחרי ציבור למען יראו וייראו.

אני בטוחה, כי הנושא עומד אף על סדר יומך וכי תפעל למען מדיניות זו של החמרת ענישה” – סיכמה ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר את מכתבה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן