אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: קבוצה מ”גולני” ועוד 15 קבוצות משתתפות בטורניר לזכרו של אושרי שוורץ ז”ל

0
0

אושרי נהרג בקרב בלבנון, בן תשע-עשרה וחצי היה בנפולו ● משפחתו הנציחה את זכרו בערב שנערך באור עקיבא, בחוברת ובה תמונות ודברי המשפחה והחברים ובאנדרטה בצפון הארץ, המנציחה את אושרי ואת ארבעת הלוחמים שנפלו עימו וכן בטורניר הקט רגל.
אור עקיבא: קבוצה מ

עיריית אור עקיבא ומשפחת חטיבת “גולני” החלו בטורניר קט רגל לזכרו של אושרי שוורץ ז”ל שנהרג בלבנון. 16 קבוצות נרשמו לטורניר. תושבים רבים ובהם בני משפחתו של אושרי מלווים את המשחקים שמהווים מוקד משיכה ועניין לחובבי הכדורגל באזור.

“מחמם את הלב שהטורניר הופך למסורת בעיר אור עקיבא. זהו מפעל חשוב להנצחה של אושרי, בן העיר שנפל בלבנון” – אומר שמחה יוסיפוב, ראש העיר; “אני שמח שעמדנו בהבטחתנו לשפץ את המגרש כאן בבית הספר עציון, כמו מגרשים נוספים ברחבי העיר ממימון שהסגנו מ-המועצה להסדר הימורים בספורט.”

אושרי בנם של דולי ויצחק. נולד 10.12.1977 בישוב אור עקיבא, אח צעיר לקרול, שנולדה מנישואיה הראשונים של דולי לאליאס ברגר, אשר נפל במלחמת יום הכיפורים.

האם דולי, נישאה ליצחק שוורץ, חברו הטוב של בעלה, והשניים הביאו לעולם את אושרי, שני וחני.

בני הזוג דולי ויצחק קראו לאושרי בשמו, כביטוי למשאלה שיסב אושר בחייו ואכן, אושרי, הילד והנער הרבה לגרום לסובבים אותו לחייך ולצחוק.

בנובמבר 1995 התגייס אושרי לשירות צה”ל והוצב בחטיבת גולני. החייל אושרי, נפל בקרב בלבנון (28.8.1997) כתוצאה משריפה שפרצה במהלך פעילות מבצעית בגזרה המזרחית של אזור הביטחון בדרום לבנון. בן תשע-עשרה וחצי, היה בנפולו.

משפחתו הנציחה את זכרו בערב שנערך בעיר אור עקיבא, בחוברת ובה תמונות ודברי המשפחה והחברים ובאנדרטה בצפון הארץ, המנציחה את אושרי ואת ארבעת הלוחמים שנפלו עימו וכן בטורניר הקט רגל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן