כדורגל חופים

נתניה, כדורגל חופים: ניצחון מרשים לנסיכי 90FM חדרה בתוצאה 3:10 על אס”א באר שבע

0
0

ננעל המחזור ה-4 של הליגה: “שווה שווה” ירושלים ניצחה את קאזה דו ברזיל אילת 0:3 ● ג’פניקה תל אביב גברה על פלפלה בני כפר קאסם 4:3 ● עירוני REMI ראש העין ניצחה את דיל טוב אשקלון 2:4 ● איציק זוהר השחקן המצטיין במחזור
נתניה, כדורגל חופים: ניצחון מרשים לנסיכי 90FM חדרה בתוצאה 3:10 על אס
נתניה, כדורגל חופים: ניצחון מרשים לנסיכי 90FM חדרה בתוצאה 3:10 על אס”א באר שבע

למרות היעדרותה של הקבוצה ליסינג ישיר מהעיר נתניה, המשחקת בשוויץ, (ראה ידיעה נפרדת), נצפו בסוף השבוע (שישי) משחקים מרתקים ומותחים במחזור הרביעי, עמוס הפתעות ועם מספר שערים רב של ליגת “בנק יהב” בכדורגל חופים. כאשר כ-2000 צופים גדשו את ה”ארנה” שהקימה עיריית נתניה בחוף פולג היוו תפאורה נפלאה למשחקים.

מנהלת ליגת כדורגל החופים כהרגלה בחרה השבוע (המחזור ה-4) את הכדורגלן איציק זוהר כ- MVP של המחזור הראשון והוא יזכה במחזור הבא לחבילת שחקן המחזור מתנת “טבע קסטל”.

◄נסיכי 90FM חדרה – אס”א באר שבע 3:10

המשחק נפתח בסערה על ידי “נסיכי 90FM חדרה”. כאשר השחקן אלעד כהן, פתח בדקה הרביעית את סדרת הכיבושים, אחריו הבקיע אורן מוחרר בדקה ה- 9 שכבש שוב ואחר כך, רשם זוג נוסף של שערים אלעד כהן בדקות 13 ו-17, עמיתו הכדורגלן והמאמן הוותיק איציק בן תורה זכה לראות בדקה ה-12 את הכדור ששלח מפרפר ברשת.

יניב סבג לא נותר מאחור ובדקות ה-10 ו-11 קבע, כי הקבוצה מהעיר חדרה כבר מוליכה בתוצאה 0:7. מה כמה?! 0:7 על באר שבע.

נסיכי 90FM חדרה

הבאר שבעים, ההמומים, נבהלו, התעוררו וצמצמו ל-7:2 משערים של גדעון שרביט בדקה ה-19 והשחקן עידו אליהו בדקה ה- 22, אבל נסיכי חדרה, מיד השתיקו את הדרומיים ושערים של אורן מוחרר בדקה ה-26, המצוין וסים אגבריה בדקה ה- 30 ועמיתו שרון אזולאי בדקה ה-32 העלו אותה למאזן זכות של 10 שערים.

הכיבוש של אופיר פרץ מקבוצת באר שבע בדקה ה-29 אפילו לא המתיק את הגלולה המרה והתוצאה נחתמה על 3:10 לקבוצת נסיכי 90FM חדרה.

שפטו: במשחק לירן ליאני ואלון יפת.

◄ “שווה שווה” ירושלים – קאזה דו ברזיל אילת 0:3

קאזה דו ברזיל אילת

זה היה המשחק היחיד בו הקבוצה מהעיר ירושלים כבשה לשער היריבה, אשר לא הצליחה לצמק את התוצאה.

תומר עמוס כבש ראשון לשער האילתי בדקה ה-12, כאשר אחריו בדקה ה-12 שיגר אהוד גלזן כדור פנימה.

כפיר מלול חתם את השלישייה בדקה ב-29. הירושלמים רשמו ניצחון חלק 0:3.

שפטו: לירן ליאני ואלון יפת.

◄ ג’פניקה תל אביב – פלפלה בני כפר קאסם 3:4

משחק מותח ורב תהפוכות בין הקבוצה מהעיר תל אביב ליריבתה מ-כפר קאסם. הכדורגלן בעל המשחק המשובח ערן לוי כבש את השער הראשון לרשתה של כפר קאסם, שמיהרה להשוות בדקה ה-10 משערו של אחמד עיסא ואפילו עלתה ליתרון בדקה ה-13 משער של עאמר, אשר העלה את כפר קאסם ליתרון 1:2.

ג’פניקה תל אביב

הקבוצה שמרה על היתרון עד הדקה ה-21, בו השוותה תל אביב שאף עלתה ליתרון בדקה ה-30 משער של ערן לוי.

כפר קאסם המשיכה במאמציה והשוותה שוב בדקה ה-31 משער של אדם אבו צעלוק, אבל רק שער של רפי דהן מתל אביב בדקה ה-33 הכריע את המשחק וקבע את התוצאה על ניצחון 3:4 לקבוצה מתל אביב.

שפטו: מאיר לוי ומשה בוחבוט.

◄ עירוני REMI ראש העין – דיל טוב אשקלון 2:4

הכדורגלן לשעבר סלבס בהווה איציק זוהר, סיפק לקבוצה מהעיר ראש העין את הניצחון החשוב על הקבוצה מהעיר אשקלון, עם כיבוש שלושער.

עירוני REMI ראש העין

דווקא הייתה זו אשקלון, שפתחה מצוין עם כיבוש בדקה הראשונה של דוד אלקסלסי. על היתרון הצליחה אשקלון לשמור עד לדקה ה-24, אז כבש איציק זוהר את השער הראשון שלו.

שלוש דקות לאחר מכן כבש זוהר שוב ובדקה השלושים ושתים, ראה השוער של אשקלון שוב את הכדור ברשתו, מרגלו של זוהר.

יוסי דרעי העלה את ראש העין ליתרון 1:4 בדקה ה-34 וגם השער השני של דוד אלקסלסי מאשקלון, לא סייע להם והמשחק הסתיים בניצחון של ראש העין בתוצאה 2:4.

שפטו: מאיר לוי ומשה בוחבוט.
<!–FirstSeasonTab_heb_04_5-7-08.htm–>

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן