גינה

משתלות גבעת ברנר עורכות מפגש בנושא טיפול גינה עונת קיץ

0
0

חודשי הקיץ מתאפיינים בפעילות רבה של מזיקים ומחלות לכן יעסוק המפגש בדרכים לזהות את הימצאותם של המזיקים וכיצד להתמודד עימם • מרצה: ד”ר דוד בר • המפגשים הבאים: גינון בר קיימא (18.7) ו”חיידק הקקטוס” (15.8) • הכניסה חופשית
משתלות גבעת ברנר עורכות מפגש בנושא טיפול גינה עונת קיץ
משתלות גבעת ברנר עורכות מפגש בנושא טיפול גינה עונת קיץ

אנו נמצאים בשיאו של הקיץ – הטמפרטורות גבוהות במיוחד, לחות האוויר מעיקה על החיים והרוחות הנעימות אינן בנמצא. רמת ההתאיידות עולה ואיתה עלייה בצריכת המים , במיוחד כשקצב הצמיחה של חלקי הצמח השונים עולה.

משתלות גבעת ברנר, יקדישו את מפגש חובבי הגינון ביום שישי, 18 ביולי, להכנת גינה לעונת קיץ. במפגש ירצה האגרונום אהרון ברגר על הדרכים לטיפול בגינה כולל השקית צמחי נוי ו-מדשאות – נושא בעל חשיבות עליונה בעקבות המחסור ב-מים.

במפגש יינתנו עצות לכמויות המים הרצויות, תדירות ההשקיה, שעות מומלצות, כיצד להשקות באזורים מוצלים ודרכים לזהות את יעילות ההשקיה.

חודשי עונת הקיץ מתאפיינים בפעילות רבה של מזיקים ומחלות לכן, יעסוק המפגש בדרכים לזהות את הימצאותם של המזיקים וכיצד להתמודד עימם. נושאים נוספים שיועלו במפגש הם הזנה ו-דישון של מדשאות, צמחי גן ועצי פרי, כיסוח וגיזום במטרה לשמור על חוסנם של הצמחים וכיצד לטפל ב-פירות הקיץ לקראת הבשלתם ולאחר הקטיף.

המפגש יתחיל בשעה 10:00 ויוגש בו כיבוד קל. ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מומלץ להירשם מראש במשתלה בטלפון: 08-9443952. מידע על מפגשים נוספים ועצות בנושאי גינון באתר משתלה.

המפגש הבא של חובבי הגינון ב”משתלות גבעת ברנר” יערך ביום שישי, 18 ביולי ויוקדש ל”גינון בר קיימא” – שימוש בחומרים אורגניים לטיפוח הגן. מרצה: ד”ר דוד בר.

ב-15 באוגוסט יערך מפגש “חיידק הקקטוס” שבו יתארח שמואל מתתיהו, יו”ר חובבי ה-קקטוסים וה-סוקולנטים, שיתוודה על תופעת ה”התמכרות” לגידול קקטוסים ומדוע ה”מכורים” אינם רוצים להיגמל ממנה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן