עפ”י התאחדות התעשיינים: המחלבות השיקו יותר מ-25 מוצרים לקראת החג; 28% – רוכשים מוצרי חלב דיאטטיים ● ההשקעות בענף הגבינות הסתכמו השנה בכ-50 מליוני שקלים. מדובר בעיקר בציוד, טכנולוגיות ופיתוח מוצרים חדשים
חג הגבינות – עם ישראל הוציא עליהן בחג השבועות כ-38 מיליוני שקלים
עם ישראל הוציא בחג השבועות כ-38 מיליוני שקלים על גבינות – מהווה גידול כספי של כ-8% לעומת שבועות אשתקד. כך מסרה התאחדות התעשיינים וציינה, עוד, כי השנה ערב החג חל גידול של כ-30% בצריכת גבינות רכות לעומת חודש רגיל.
בהתאחדות התעשיינים, מספרים, כי מסקר שערך לאחרונה איגוד המזון עולה, ששיעור הנאמנות של הצרכנים ליצרן / לחברה בתחום מוצרי החלב, הינה מהגבוהות ביותר ועומדת על 74%.
כן, עולה, כי חשיבות הרכיבים התזונתיים גבוהה במיוחד בקניית מוצרי חלב לסוגיהם – 33% נוהגים לבדוק את הרכיבים במוצרים אלה.
עוד, עולה, כי 28% ממשקי הבית נוהגים לקנות מוצרי חלב דלי קלוריות, 4% נוהגים לקנות חלב ו-גבינות אורגניים.
התאחדות התעשיינים, מציינת, כי ההשקעות בענף הגבינות הסתכמו השנה בכ-50 מליוני שקלים. מדובר בעיקר בציוד, טכנולוגיות ופיתוח מוצרים חדשים.
כן נמסר מהתאחדות התעשיינים, כי ה-מחלבות השיקו השנה יותר מ-30 מוצרים חדשים לקראת חג השבועות 2008, ביניהם: עוגת כנפה מיוחדת לחג, עוגת טרימיסו, גבינת שמנת 5% רוקפור וגבינת שמנת 5% אגוזים, נפוליאון טוסקנה, קרם פרש, שמנת לבישול 10%, גבינה עם אוכמניות, פתיתים מיוחדים לפיצה, סדרת גבינות קשות מיוחדות – פקורינו, צ’דר, רוקפור גלעד, בולגרית במלח ים טבעי, סימפוניה עם עגבניות קלויות 5%, בנוסף הושקו מגוון יוגורטים.
Add Comment