הריון | לידה | תינוקות

המרכז הרפואי לפוריות המתמחה במקרים קשים של אי פוריות פתח סניף ב-רמת אביב

0
0

המרכז, הממוקם בבנין קניון רמת אביב, יעניק שירותי פוריות לרבות תרומות ביצית בחו”ל ואבחון גנטי של הביצית, הזרע והעובר – עכשיו גם לשרות תושבי המרכז והשרון • בשנים האחרונות חתם המרכז הרפואי לפוריות הסכמים עם קופות החולים
המרכז הרפואי לפוריות המתמחה במקרים קשים של אי פוריות פתח סניף ב-רמת אביב
המרכז הרפואי לפוריות המתמחה במקרים קשים של אי פוריות פתח סניף ב-רמת אביב

רשת המרכז הרפואי לפוריות, המתמחה בטיפול במקרים קשים של אי פוריות ותרומות ביצית בחו”ל, פתחה סניף חדש במסגרת המרכז הרפואי רמת אביב. הסניף יעניק מענה נוח ונגיש לזוגות מאזור המרכז והשרון שמתמודדים עם בעיות פריון. הוא יצטרף לסניפי הרשת בערים: ירושלים, אשדוד ו-באר שבע.

רשת המרכז הרפואי לפוריות הוקמה לפני כעשרים שנה על ידי ד”ר איליה בר, שייסד וניהל את מחלקות הפוריות ו-הפריה חוץ גופית בבתי החולים ביקור חולים, שערי צדק ו-אמריקן מדיקל סנטר (“אסותא ראשון לציון”). הסניף הראשון הוקם בעיר ירושלים ומשם היא התרחבה לערים נוספות בארץ.

יחודו של הטיפול שניתן ברשת הוא מתן מענה לבעיות פוריות קשות, כולל כשלון מתמשך בטיפולים קודמים והפלות חוזרות, זאת לצד מסלולי הטיפול הרגילים.

עם תחילת הטיפול מבוצע אבחון גנטי (פי.ג’י.די) של הביצית, הזרע והעובר וכך מתגלות בעיות פוריות שלעיתים לא מאובחנות בטיפולים הרגילים ואשר גורמות לכישלונות החוזרים.

בשנים האחרונות חתם המרכז הרפואי לפוריות הסכמים עם קופות החולים מכבי, לאומית ו-כללית מושלם כך שחברי קופות החולים יכולים לבצע טיפולי הפריה חוץ גופית במימון של קופת החולים על פי כללי חוק הבריאות.

בנוסף עומד המרכז הרפואי לפוריות בקשר עם מרכזים רפואיים במדינות שונות לביצוע תרומות ביצית.

הסניף החדש ממוקם במרכז הרפואי רמת אביב שמעל קניון רמת אביב. מוקד המרכז הרפואי לפוריות: 1-800-20-0002 (שיחת חינם). מידע על פעילות המרכז באתר: www.global-ivf.com

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן