מושבים

הדיון בנושא תביעת תנובה מחברי מושב חצב להחזיר 5 מיליון שקל נדחה

0
0

הסאגה של מניות תנובה תמשך עוד חודשים רבים עכשיו נדחה הדיון ל-9 ביולי בשל שינוי בהרכב השופטים בביהמ”ש העליון • מזכ”ל תנועת המושבים, איתן בן דוד: הדחיה היא הזדמנות לתנובה לרדת מהעץ. אי אפשר להמשיך לגרור את חברי המושב לבתי משפט עד בלי די
הדיון בנושא תביעת תנובה מחברי מושב חצב להחזיר 5 מיליון שקל נדחה
הדיון בנושא תביעת תנובה מחברי מושב חצב להחזיר 5 מיליון שקל נדחה

שופטי בית המשפט העליון החליטו לדחות את הדיון בנושא חברות מושב חצב בתנובה ל-9 ביולי בשל שינוי בהרכב השופטים שידון בעניין. הפניה לבית המשפט העליון נעשתה ביוזמת תנובה, המבקשת לערער על החלטת בית המשפט המחוזי להכיר בחברות המושב בתנובה. משמעות קבלת הערעור היא שחברי המושב ידרשו להחזיר לקופת האגודה 5 מיליון שקל מכספי המכירה שקיבלו לאחרונה.

איתן בן דוד מזכ”ל תנועת המושבים, קרא למי שעוסקים בנושא מטעם תנובה לנצל את הזדמנות הדחייה כדי למשוך את הערעור ולהפסיק את הסאגה הבלתי נגמרת של גרירת המושב שוב ושוב לבתי משפט.

“אין זה ראוי שאגודה שהוקמה ושגשגה בעזרת ההתיישבות תקדיש מאמץ כה רב למלחמה נגד מושב ולא יתכן שחברי המושב ימשיכו להיות תקופה ממושכת בסימן שאלה לגבי כספים שכבר נכנסו לקופתם”.

על שולחן רשם האגודות השיתופיות מונחות פניות של 45 מושבים שמבקשים להיכלל בין בעלי תנובה. מדובר במושבים ששיווקו תוצרת חקלאית באמצעות תנובה במשך שנים רבות וחלקם אף הפרישו כספים לטובת תנובה בשנים בהן הדבר נדרש.

בן דוד, אמר, כי; “תנועת המושבים תפעל בכל הדרכים כדי שפנייתם של המושבים תענה בחיוב. מדובר באנשים שהם, הוריהם ולעיתים גם סביהם הקדישו את מיטב שנותיהם לעבודה שתרמה להצלחת תנובה והם זכאים ליהנות כעת מהפירות בדיוק כמו קיבוצים ומושבים אחרים שנהנו זה מכבר מתמורות מכירת תנובה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן