פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

נאוה עינבר, קיבלה תיק יחסי הציבור למכשיר השמיעה הקטן בעולם של מכשירי השמיעה GN ReSound

0
0

משרדה של נאוה עינבר מתמחה ביחסי ציבור בתחומי בריאות, הפרמצבטיקה, הביו טכנולוגיה ומדעי החיים וכן בניהול משברים תקשורתיים עבור מוסדות ואנשי מקצוע רפואי • המשרד בבעלותה של נאוה עינבר הוקם בנובמבר 2007, לפני כן כיהנה כדוברת האגודה למלחמה בסרטן
נאוה עינבר, קיבלה תיק יחסי הציבור למכשיר השמיעה הקטן בעולם של מכשירי השמיעה GN ReSound
נאוה עינבר, קיבלה תיק יחסי הציבור למכשיר השמיעה הקטן בעולם של מכשירי השמיעה GN ReSound

משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, המתמחה בתחומי בריאות, יטפל בהשקת מכשיר השמיעה הקטן בעולם, של ענקית מכשירי השמיעה מדנמרק, GN ReSound המגיע לישראל ביוזמת חברת אודיו מדיק. המכשיר הנקרא, dot, שוקל 1.4 גרם בלבד, גודלו כ – 21 מילימטר והוא פרי פיתוח של שנות מחקר רבות והשקעת משאבים עצומה. חברת אודיו מדיק, המביאה את המכשיר לישראל, מתמחה במכשירי שמיעה בקטגוריית High End היוקרתית והאיכותית והיא בעלת תו תקן איכות 2000 :9001 ISO. החברה הוקמה לפני 28 שנה והיא מתפרסת על פני כ– 20 סניפים בכל רחבי הארץ.

אביב אונגר סמנכ”ל אודיו מדיק מסר היום; “אנו משיקים בישראל את מכשיר השמיעה החדש, במקביל להשקתו בארצות הברית ובמדינות מערב אירופה תוך הדגשת העיצוב הארגונומי הייחודי ביחס למכשירים מתקדמים אחרים המאפשר השתלבות מושלמת בחלק האחורי של האוזן ובקווי המתאר של הפנים והשיער”.

משרדה של נאוה עינבר, יטפל ביחסי הציבור ובייעוץ התקשורתי של השקת המכשיר בישראל תוך שימת דגש על הטכנולוגיה המהפכנית שהוטמעה בו, הכוללת מנגנון הכרה המזהה את הסביבה האקוסטית בה נמצא המשתמש ומתאים את עצמו לתנאי השמע כמו איבר שמיעה אנושי.

המנגנון הייחודי של מכשיר השמיעה, מאפשר למשתמש ליהנות מהבנת הדיבור באופן מקסימאלי גם בתנאי רעש קשים. בין יתר תכונותיו של המכשיר, קיימת בו גם יכולת עצמאית להנמיך על פי הצורך את עוצמת הקול הנקלט באופן אוטומטי בסיטואציות שונות ובניגוד למכשירי שמיעה אחרים הוא מדלג במהירות בין המצבים שונים ומאפשר למשתמש ליהנות משמיעה אולטימטיבית.

משרדה של נאוה עינבר מתמחה ביחסי ציבור בתחום הבריאות, הפרמצבטיקה, הביו טכנולוגיה ומדעי החיים וכן בניהול משברים תקשורתיים עבור מוסדות ואנשי מקצוע רפואי. המשרד בבעלותה של עינבר הוקם בנובמבר 2007, לפני הקמתו הייתה ושותפה במשרד יעל קופר תקשורת, שהתמחה בבריאות, עד לסגירתו באוקטובר 2007.

לפני כן, כיהנה כדוברת האגודה למלחמה בסרטן כ– 4 שנים וזכתה בפרס האריה השואג לשנת 2005, של ענף יחסי הציבור בקטגוריית קידום מודעות וכן בשנת 2006 בקטגוריית מלכרי”ם. עינבר, נבחרה כ-“אשת השיווק” של חודש נובמבר 2005 מטעם איגוד המפרסמים ובשנת 2006 לאחת מחמישים הנשים המשפיעות במשק ביוזמת ליידי גלובס.

היא החלה את דרכה כתקציבאית בכירה בחברת רן רהב תקשורת וטיפסה עד לתפקיד משנה למנכ”ל. במהלך שנות עבודתה במשרד זה שימשה בין היתר כדוברת קרן אמץ לוחם בראשות עפרה שטראוס ובשנים אחרות עבדה כיועצת תקשורת בחברת רוני רימון – בני כהן.

נאוה עינבר, למדה תקשורת במסלול האקדמי במכללה למינהל והיא בעלת הכשרה מקצועית בתחומי הסברה, רפואה משלימה וחינוך לבריאות, מכהנת כחברת הנהלה באיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ומרצה ליחסי ציבור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן