מנכ”לית יקב הרי גליל, מהתערוכה: היין הישראלי ראוי להיות על כל מדף בעולם! • מנכ”ל יקבי בנימינה: עצם העובדה שהגענו כמה יקבים ישראלים לתערוכה כגוף אחד, מקנה לנו את היכולת להציג את הענף במלוא הדרו, זה יכול להוות בסיס מעולה לשיתופי פעולה בעתיד
לראשונה 6 יקבים ישראליים מציגים יחד בביתן ישראל בתערוכת ProWine בגרמניה
ששה יקבים מובילים בישראל: הרי גליל, בנימינה, רקנאטי, תבור, טוליפ וצ’יליג, משתפים פעולה, בביתן תצוגה משותף, בתערוכה הבינלאומית ProWine המסתיימת היום בדיסלדורף, גרמניה, בסיוע מכון הייצוא הישראלי. בתערוכה היוקרתית, מציגים 3,109 יקבים ויצרני אלכוהול מ- 49 מדינות בעולם. התערוכה התקיימה שלושה ימים ומסתיימת היום, וביקרו בה כ- 32 אלף איש, נערכו בה 200 סמינרים מקצועיים, טעימות יין, והרצאות, מומחי יין ואלכוהול מכל העולם. כמו כן הוצגו מוצרים קולינאריים יוקרתיים.
במהלך התערוכה קיים הביתן הישראלי מצגת מקצועית לעיתונאים וללקוחות, ביזמת חברת היבוא “זג יינות”, בה הוצגו אזורי גידול היין במדינת ישראל. כמו כן בוצעה טעימה מקצועית של היינות הישראליים המוצגים בתערוכה.
רונית בדלר מנכ”לית יקב הרי גליל, מסרה מהתערוכה, כי; “זו הפעם הראשונה שנעשה שיתוף פעולה, בין יקבים מישראל,לתצוגה משותפת בתערוכות בחו”ל, תחת מותג אחד: “יינות ישראל”, בחו”ל. “מטרת כל היקבים הישראליים בתערוכה, הינה העברת מסר אחד לכל העולם ובשם כל תעשיית היין בישראל, היין הישראלי ראוי להיות בכל מדף בעולם”.
עוד מוסרת רונית בדלר, כי; “יקב הרי גליל, משקיע רבות בפיתוח היצוא במטרה להגדיל את שיעור מכירות היין מתוצרתו לשווקים בחו”ל, לאחר שמונה שנות פעילות של היקב, אנו מייצאים 25% מכמות היין של יקב הרי גליל למדינות: ארה”ב, הולנד, שוויץ, איטליה, פולין, אנגליה ו-צרפת, ולאחרונה אף ל-גרמניה, יבואנית יין מהגדולות באירופה”.
אילן חסון מנכ”ל יקבי בנימינה אמר, כי “יקבי בנימינה מייצאים 32% מהמחזור הכספי השנתי וכי ניתן לראות מגמת עלייה ביצוא יינות ישראלים – הרי גליל, רקנאטי ו-תבור”.
מנכ”ל יקבי בנימינה, הוסיף; “עצם העובדה שהגענו כמה יקבים ישראלים לתערוכה כגוף אחד, מקנה לנו את היכולת להציג את הענף במלוא הדרו ואין ספק שצעד נפלא זה יכול להוות בסיס מעולה לשיתופי פעולה בעתיד” – אמר חסון.
בן ארי סמנכ”ל היצוא של יקבי בנימינה אמר, כי; “ההוכחה לעלייה ביצוא היא חדירתם של יינות יקבי בנימינה השנה לשווקים חדשים: סינגפור, פינלנד ולכמה מדינות ב-ארה”ב מעבר לאלו שאנו מייצאים להן”.
בישראל מיוצרים 54 מיליון בקבוקים בשנה, עלייה של כ- 4% בשנה. נתוני חברות שיווק היין בישראל, רושמות עלייה, בשנים האחרונות, בהיקף צריכת היין העומד על כ- 700 מיליון שקלים.
רונית בדלר אומרת, כי; “הצרכן הישראלי מעדיף יינות ישראלים וכי יינות מהארץ משווקים יותר ויותר לחו”ל ולאחרונה לא רק על מדפי היין הכשר, אלא ממוקמים לצד יינות אחרים, איכותיים מכל העולם”.
בצילום; מנכ”ל יקב בנימינה אילן חסון, מנהלת השיווק יקב בנימינה תמנע שטרית, מנכ”לית יקב הרי גליל רונית בדלר ומנהלת השיווק של יקב הרי גליל כרמית אהרנרייך ונציגי היקבים המשתתפים
Add Comment