אור עקיבא | Or Akiva

עיריית אור עקיבא תציין לידת תינוקות תושבי העיר בנטיעת עץ

0
0

מזל טוב. הבאתם תינוק לאוויר העולם ולעיר אור עקיבא העירייה מצאה על פי דברי ראש העיר שמחה יוסיפוב את הדרך המקורית והחינוכית לברכך אתכם. וגם תהיה זו תרומה צנועה של העיר אור עקיבא לשמירה על סביבה ירוקה.
עיריית אור עקיבא תציין לידת תינוקות תושבי העיר בנטיעת עץ
עיריית אור עקיבא תציין לידת תינוקות תושבי העיר בנטיעת עץ

עיריית אור עקיבא החליטה להשתתף בשמחת משפחות העיר שחוגגות לידת תינוק או תינוקת. העיר תדאג לנטוע עץ לכבוד הצאצא החדש באחד מיערות (קק”ל) הקרן הקיימת לישראל, הנטיעה כרוכה בתשלום על חשבון העירייה ומהווה תרומה לקק”ל לצורך המשך פיתוח ותחזוקת היערות.

לדברי ראש העיר שמחה יוסיפוב; “זאת הדרך המקורית והחינוכית אשר עיריית אור עקיבא בחרה לציין את הולדת התינוקות החדשים בעיר”.

יוסיפוב, הוסיף, כי; “הדבר יהיו לכבוד לרך הנולד ובני משפחתו ובנוסף תהיה זו תרומה צנועה של העיר אור עקיבא לשמירה על סביבה ירוקה. המתנה הזו תכבד את העיר ואת ההורים המאושרים”.

להורי התינוק הטרי תשלח תעודת הוקרה ובה ציון העובדה, כי העץ ניטע לכבוד הולדת הבת/הבן.

מה ששכחו לציין בדוברות של עיריית אור עקיבא, היא העובדה, כי השנה תשס”ח היא שנת שמיטה ועל פי ההלכה היהודית בשנה זו – אין לזרוע ולטעת באדמת ארץ ישראל. אז ננוחם בעובדה, כי מדובר רק בנטיעות ע”י יערני קק”ל עם תום שנת השמיטה, בשנת תשס”ט (2008-2009).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן