אוניברסיטה | מכללה

מכללת נתניה: ארגונים לזכויות האזרח איימו ל”פוצץ” הכינוס הראשון של פורום סין לעסקים

0
0

האיומים ל”טרפד” את הכינוס התקבלו בעיקר בתגובות באתרי אינטרנט. בעקבות זאת התקיים דיון עם דיקן ביה”ס למינהל עסקים פרופ’ יהושע ליברמן וסוכם לנקוט בצעדים מתחייבים אך לא לבטל את האירוע • באפריל תצא קבוצה של סטודנטים לתואר שני במינהל עסקים ללימודים בסין
מכללת נתניה: ארגונים לזכויות האזרח איימו ל
מכללת נתניה: ארגונים לזכויות האזרח איימו ל”פוצץ” הכינוס הראשון של פורום סין לעסקים

ארגונים לזכויות האזרח איימו ל”פוצץ” את הכינוס הראשון של “פורום סין לעסקים” שנערך במכללה האקדמית נתניה. זאת בעקבות פרסומים מוקדמים בתקשורת על הקמת הפורום שכוונתו לעודד סטודנטים במכללה להכיר את השוק הסיני ולעודד קשרי מסחר עימה איימו גורמים שהגדירו עצמם כפעילי זכויות האדם לא לאפשר את קיום האירוע משום שלטענתם אסור לעודד קשרים עם סין הפוגעת לדבריהם בזכויות אדם בסיסיות.

רק לאחרונה, פרש במאי הסרטים הידוע סטיבן ספילברג מהוועדה המארגנת של האולימפיאדה משום שטען כי אינו יכול להשלים עם הפגיעה בזכויות הפרט ב-סין.

האיומים ל”טרפד” את הכינוס התקבלו בעיקר בתגובות באתרי אינטרנט. בעקבות זאת התקיים דיון עם דיקן ביה”ס למינהל עסקים פרופ’ יהושע ליברמן וסוכם לנקוט בצעדים מתחייבים אך לא לבטל את האירוע.

באירוע עצמו מסרו נשיא המכללה פרופ’ צבי ארד ודיקן ביה”ס למינהל עסקים פרופ’ יהושע ליברמן, כי בחודש אפריל הקרוב תצא בפעם השנייה קבוצה של סטודנטים לתואר שני במינהל עסקים ללימודים ב-אוניברסיטת טונג’י בעיר שנחאי המדורגת במקום השלישי בסין בלימודי מנהל עסקים.

הלימודים, יעסקו במינהל עסקים ב-סין ובקשרי הגומלין של סין עם עולם העסקים הגלובלי, הקורסים יכללו הרצאות, מפגשים עם אנשי עסקים וסיורים בארגונים עסקיים ובמפעלי תעשייה בסין.

“התכנית לא רק חושפת את התלמידים לעולם העסקים הסיני, שהוא מנוע צמיחה עולמי אלא גם משלבת תיאוריה ופרקטיקה במינון אופטימלי” – אמרו הפרופ’ ארד וליברמן.

במהלך המפגש נחנכה גם תערוכה על סין של תלמידי המחזור הראשון שלמדו בסין לפני שנה. באירוע דיברו גם דן הירש על הנפקת חברות סיניות ב-נאסד”ק וד”ר אבי מזור על הדרכים לעשיית עסקים עם סין.

סטודנטים למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה במפגש עם אנשי עסקים מסין הבאים לנתניה

מפגש ראשון מסוגו של אנשי עסקים מהעיר שימן בסין והעיר נתניה בהשתתפות אנשי סגל וסטודנטים למינהל עסקים במכללה האקדמית נתניה, ייערך ביום רביעי הקרוב (12/3) מסר אלי דלל מנכ”ל החברה לפיתוח נתניה במפגש הראשון של “פורום סין לעסקים” שנערך במכללה.

לדברי דלל בראש המשלחת הסינית עומד ראש לשכת המסחר בשימן ובראש המשלחת מנתניה ראש העיר מרים פיירברג-איכר, בין המשתתפים, נציגי חברות ישראליות הפועלות בעיר נתניה כמו: טבע, סלקום ו-סיפן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן