Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

משרד התקשורת: על המועצה לצרכנות לגלות יתר פעילות בנושאים שלא זוכים לטיפול הדוק ואינטנסיבי

0
0

מגיב להודעת המועצה לצרכנות; “תפקידו של משרד התקשורת הוא להסיר כשלים צרכניים ולשמור על האיזון שבין שמירה על האינטרסים הצרכניים לבין קידום התחרות בענף התקשורת. מדיניות המשרד אינה מושפעת מדרישותיו של גוף כלשהו, אלא, מראיה כוללת של שוק התקשורת

משרד התקשורת: על המועצה לצרכנות לגלות יתר פעילות בנושאים שלא זוכים לטיפול הדוק ואינטנסיבי

משרד התקשורת מגיב להודעת המועצה לצרכנות ומודיע, כי הוא בוחר ליידע את הציבור אודות רפורמות צרכניות אותן הוא מקדם. מכיוון שחיוני ביותר שציבור הצרכנים, ייחשף לפעילויות המתוכננות באופן שיוכל לכלכל צעדיו ולקבל את ההחלטות האופטימאליות עבורו – הדברים באו לאחר שהמועצה הישראלית לצרכנות קראה לשר התקשורת, אריאל אטיאס, לחייב חברות הסלולר ליידע את לקוחותיהן בעל פה ובכתב, על רפורמות הצפויות להיכנס לתוקף בשוק הסלולר , גם אם הן עדיין לא נכנסו לתוקף.

המועצה לצרכנות, ציינה, כי היא מזהה מגמה מדאיגה בהתנהלותן של חברות הסלולר, באופן המכרסם ברפורמות הצרכניות שעורך משרד התקשורת. דברים אלה הועברו לידיעת השר.

דובר המשרד ד”ר יחיאל שבי, מסר לפורטל www.Kan-naim.co.il, כי; “תפקידו של משרד התקשורת הוא להסיר כשלים צרכניים ולשמור על האיזון שבין שמירה על האינטרסים הצרכניים לבין קידום התחרות בענף התקשורת. מדיניות המשרד אינה מושפעת מדרישותיו של גוף כלשהו, אלא, מראיה כוללת של שוק התקשורת.

אנו מצפים מן המועצה לצרכנות, לגלות יתר פעילות בנושאים ובתחומים שאינם זוכים לטיפול הדוק ואינטנסיבי דוגמת טיפול משרד התקשורת בנושאים הנמצאים תחת אחריותו.

מיותר לציין, את היקפן וחשיבותן של הרפורמות הצרכניות שמוביל משרד התקשורת בשנתיים האחרונות ובהן: ניידות המספרים, איסור העלאת תעריפים במהלך תקופת התחייבות, קיצור תקופת ההתחייבות, המענה הקולי ועוד” – סיכם משרד התקשורת את הודעתו.

תגובות
0
0



Exit mobile version