אוניברסיטה | מכללה

מכללה אקדמית נתניה; פורום סין לעסקים מתכנס לראשונה

0
0

דיקן ביה”ס למינהל עסקים פרופ’ יהושע ליברמן; מטרת הלימודים בסין היא להכיר את עולם העסקים הסיני והשתלבותו בעולם העסקים הבינלאומי ע”י שילוב של הרצאות, סיורים ומפגשים עם אנשי עסקים סינים.
מכללה אקדמית נתניה; פורום סין לעסקים מתכנס לראשונה
מכללת נתניה; פורום סין לעסקים מתכנס לראשונה

בית הספר למינהל עסקים במכללה האקדמית נתניה, יקיים השבוע (5/3/08) את המפגש הראשון של “פורום סין לעסקים” הכולל סטודנטים ללימודי מוסמך במכללה אשר השתתפו בלימודים באוניברסיטה בסין במהלך לימודיהם.

במסגרת המפגש תוצג תערוכת צילומי סין – China שצילמו הסטודנטים, תינתן הרצאה בנושא הנפקת חברות סיניות ל-נאסד”ק ע”י דן הירש וינשאו דברים ע”י נשיא המכללה פרופ’ צבי ארד ודיקן ביה”ס למינהל עסקים פרופ’ יהושע ליברמן.

לדברי פרופ’ ליברמן מטרת הלימודים בסין היא להכיר את עולם העסקים הסיני והשתלבותו בעולם העסקים הבינלאומי ע”י שילוב של הרצאות, סיורים ומפגשים עם אנשי עסקים סינים.

ביה”ס למנהל – עסקים תואר שני פורום סין לעסקים

תוכנית ה- M.B.A מוציאה משלחת שנתית לסיור לימודים בסין, החל משנה”ל תשס”ז. הנהלת תוכנית ה- M.B.A והנהלת ה-מכללה האקדמית נתניה, רואות חשיבות עליונה בפיתוח הקשרים הבינלאומיים של ביה”ס למינהל עסקים, לטובת הסטודנטים.

מטרת סיור הלימודים היא לאפשר למשתתפים למידה ייעודית של עולם העסקים הסיני, ואת דרכי השתלבותו ב”כפר הגלובלי” מכלי ראשון, תוך חשיפה לחלק מקהיליית העסקים בסין, לארגונים עסקים ותעשייתיים ולאנשי עסקים ומנהלים מקומיים. התוכנית לא רק חושפת את התלמידים לעולם העסקים הסיני, שהוא כידוע מנוע צמיחה עולמי, אלא גם משלבת תיאוריה ופרקטיקה במינון אופטימאלי.

בשנה”ל תשס”ז התמקמה המשלחת באוניברסיטת Southwest בעיר Chongqing (צ’ונצי’ין) השוכנת במרחק שעתיים טיסה מהעיר בייגי’ן. הלימודים נמשכו שבעה שבועות והתקיימו כולם בשפה האנגלית. חברי המשלחת למדו בסין חמישה קורסים, קורסים אלה עסקו במינהל עסקים בסין, כלכלת סין וקשרי הגומלין של סין עם עולם העסקים הגלובלי, שני קורסים נוספים עסקו בתרבות סין לגווניה.

בשנה”ל תשס”ח תצא המשלחת השנייה לסין, המשלחת תתמקם ב-אוניברסיטת Tongji המדורגת שלישית בלימודי מינהל עסקים בסין, ושוכנת בשנחאי.

התוכנית נבנתה בשיתוף פעולה עם ד”ר אבי מזור ממנהלי חברת G&M International השוכנת בעיר שנחאי. הלימודים בסין יעסקו במינהל עסקים בסין ובקשרי הגומלין של סין עם עולם העסקים הגלובלי.

הקורסים יכללו הרצאות פרונטאליות, הופעות של אנשי עסקים ומנהלים מקומיים, וסיורים בארגונים עסקיים ובמפעלים תעשייתיים. כמו כן, ייחשפו הסטודנטים לידע אקדמי אודות תרבות סין ושפתה.

הלימודים יימשכו שבועיים ויתקיימו כולם בשפה האנגלית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן