אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא תחלק מלגות בסכום של חצי מליון שקלים ל-250 סטודנטים בני העיר

0
0

מחזיק תיק החינוך, יוסי כדורי: “כאשר אנו מדברים על תחום החינוך ופעילות העיר בתחום הזה, אנו נוטים לחשוב באופן אוטומטי על מערכת החינוך היסודי והעל יסודי בבתי הספר. עם זאת, ההסתכלות על נושא החינוך חייבת להיות רחבה יותר”.
אור עקיבא תחלק מלגות בסכום של חצי מליון שקלים ל-250 סטודנטים בני העיר
אור עקיבא תחלק מלגות בסכום של חצי מליון שקלים ל-250 סטודנטים בני העיר

עיריית אור עקיבא החליטה להעלות את הסכום שהיא מקציבה למלגות לסטודנטים והעמידה אותו על חצי מליון ש”ח. בעקבות ההחלטה אומר שמחה יוסיפוב, ראש עיריית אור עקיבא, כי; “עיריית אור עקיבא רואה זכות וכבוד לסייע לסטודנטים בני העיר ולסייע להם בבניית עתידם”.

יוסיפוב, הוסיף בדבריו, כי: “העובדה שהצלחנו להבריא את קופת העיר אור עקיבא ולהגיע לאיזון תקציבי מאפשרת לנו להגדיל את הסכום למלגה לכל סטודנט שיעמוד בקריטריונים. הדבר גורם לנו לקורת רוח רבה. אור עקיבא מובילה בתחום החינוך בישראל ואני מאמין שמשנה לשנה נצטרך ברצון רב להגדיל את מספר מקבלי המלגות”.

השנה, יזכו 250 סטודנטים בני העיר, למלגה בסך 2,000 שקלים, כל אחד. הסטודנטים, יתחייבו להשתלב בפרויקטים קהילתיים בהתנדבות.

החשיבות שניתנת לנושא המלגות, באה לידי ביטוי לא רק בתקציבים, אלא גם בהגמשת הקריטריונים, שנועדה לאפשר לסטודנטים רבים יותר להגיש מועמדות ולקבל מלגה.

“הסטודנטים מבינים שמשתלם להגיש בקשה למלגה ורובם יזכו לקבלה בה, אם יעמדו בקריטריונים הנדרשים”. מבהירים בעיריית אור עקיבא.

יוסי כדורי מחזיק תיק החינוך בעירייה, אמר: “כאשר אנו מדברים על תחום החינוך ופעילות העיר בתחום הזה, אנו נוטים לחשוב באופן אוטומטי על מערכת החינוך היסודי והעל יסודי בבתי הספר. עם זאת, ההסתכלות על נושא החינוך חייבת להיות רחבה יותר”.

קריטריונים לקבלת מלגה יפורסמו בימים הקרובים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן