הריון | לידה | תינוקות

נתניה: נולד במזל טוב בביה”ח לניאדו תינוק ה- 100,000, לזוג סיון ויצחק גואטה

0
0

בחדרי הלידה של אגף האמהות לניאדו-נתניה לא הסתירו את ההתרגשות העצומה שפרצה היום (שני 11.02.2008) לאור ה”מתח” הרב שהצטבר ובהכנות הקדחתניות קודם צאתו לאוויר העולם של התינוק ה-100,000 ויודעים לספר, כי חלפו כבר 31 שנים מאז לידת התינוק הראשון בנתניה.
נתניה: נולד במזל טוב בביה
נתניה: נולד במזל טוב בביה”ח לניאדו תינוק ה- 100,000, לזוג סיון ויצחק גואטה

התינוק המאה אלף (100,000) נולד היום בבית היולדות לניאדו נתניה, במזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת. מדובר בבן זכר מקסים להורין סיון ויצחק גואטה מהעיר נתניה, העולל יהיה אח לשלוש אחיות. התינוק המיוחס, נולד במשקל 3.730 ק”ג והוריו, זכו כמובטח לקבל מידי הגב’ רחל הלברשטט, מנהלת חדרי לידה של בית החולים לניאדו מאז ייסודו, את מתנת בית החולים – תווי שי לרכישת מוצרי תינוקות בשווי 1,000 שקלים.

בחדרי הלידה של אגף האמהות לניאדו-נתניה לא הסתירו את ההתרגשות העצומה שפרצה היום (שני 11.02.2008) לאור ה”מתח” הרב שהצטבר ובהכנות הקדחתניות קודם צאתו לאוויר העולם של התינוק ה-100,000 ויודעים לספר, כי חלפו כבר 31 שנים מאז לידת התינוק הראשון בבית החולים.

המחלקה הראשונה שהיותה את היסוד לפתיחת בית החולים בעיר הייתה לשם דבר, וכעת היא משתרעת על אגף מכובד – אגף אמהות הכולל 2 מחלקות ליולדות (מהן, אחת בשלבי סיום הבנייה), 8 חדרי לידה שחודשו לאחרונה, תינוקייה מיוחדת ויחידת פגים וטיפול נמרץ פגים מהמתקדמות בישראל, יחידה להפריה חוץ גופית – IVF, יחידה מפוארת ללידה באווירה ביתית בשטח המדמה בית פרטי ומועדון יולדות מצליח.

ד”ר יעקב ממט

מחלקת היולדות החדשה ע”ש קופרמן עתידה להיפתח בחודשים הקרובים ולהכיל את היולדות הרבות שבוחרות ללדת באגף האמהות לניאדו – נתניה.

ד”ר יעקב ממט מנהל אגף האמהות, מנחה את צוות הרופאים והאחיות למצוינות מקצועית והחשוב מכל רגישות והזדהות עם היולדות והמשפחות בשעות המרגשות והמאושרות בחייהם, זהו המתכון היחידי להצלחתו הרבה של האגף האמהות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן