הקמפיין של בירת הספורט נתניה יציג את מגוון הענפים (חלקם ייחודיים) המופעלים ושיופעלו בעיר נתניה במהלך קיץ 2008 ובהם: כדורגל חופים, סלאם-בול (כדורסל טרמפולינות), כדורעף חופים ועוד.
נתניה מעלה קמפיין חדש למיתוגה כבירת הספורט של ישראל ע”ג אוטובוסים בגוש דן
עיריית נתניה יוצאת בקמפיין מיתוגה של נתניה כבירת הספורט של ישראל על גבי אוטובוסים הנוסעים ברחבי גוש דן. ההסכם כולל חשיפה של 6 אוטובוסים (אחד בעיטוף מלא ועוד 4 בעיטופי צד) לתקופה של בין 4 – 6 חודשים ויכללו אך ורק אוטובוסים הנוסעים באזור גוש דן.
עלות הקמפיין לעיריית נתניה כ– 65,000 שקלים.
הקמפיין יציג את מגוון הענפים (חלקם ייחודים) המופעלים ושיופעלו בעיר במהלך קיץ 2008 ובהם: כדורגל חופים, “סלאם בול” (כדורסל טרמפולינות), כדורעף חופים ועוד.
האוטובוס העטוף הראשון יעלה כבר בחודש מרץ ויישאר עד סוף הקיץ.
השנה מתכננת עיריית נתניה פעילויות ספורט רבות ובהם ליגת כדורגל החופים ואירוח מוקדמות אליפות אירופה, השקתו של ענף ה-“סלאם בול” (משחק כדורסל המשוחק על טרמפולינות לצפייה במשחק לחץ כאן – להיכרות), פוצ’י וואלי (כדורעף רגל), כדורעף חופים, אליפות ישראל במטקות ועוד.
כך ייראה האוטובוס העטוף הראשון בפרסום בקמפיין שייעלה כבר בחודש מרץ
Add Comment