הריון | לידה | תינוקות

נתניה; בחדרי הלידה של לניאדו מצפים לתינוק ה- 100,000 בשעה טובה ומוצלחת

0
0

בצפייה דרוכה, עם היד על הדופק במיון נשים, מונות המיילדות את התינוקות החדשים, כן-ירבו, וממתינות בקוצר רוח לחבוק את התינוק המיוחס מספר 100,000 אשר ללא ספק יזכה ליחס מיוחד מאוד ומתנה מקסימה מהמרכז הרפואי לניאדו – נתניה. וזו הבטחה
נתניה; בחדרי הלידה של לניאדו מצפים לתינוק ה- 100,000 בשעה טובה ומוצלחת
נתניה; בחדרי הלידה של לניאדו מצפים לתינוק ה- 100,000 בשעה טובה ומוצלחת

או-טו-טו; 100,000! בחדרי הלידה של אגף האמהות לניאדו בעיר נתניה כבר חשים באווירה ה”מתוחה” ובהכנות הקדחתניות… חלפו 31 שנים מאז לידת התינוק הראשון בבית החולים וכעת מצפים לקבל את יציאתו לאוויר העולם של תינוק ה- 100,000 במזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת.

המחלקה הראשונה שהיותה את היסוד לפתיחת בית החולים בעיר הייתה לשם דבר, וכעת היא משתרעת על אגף מכובד – אגף אמהות הכולל 2 מחלקות ליולדות (מהן, אחת בשלבי סיום הבנייה), 8 חדרי לידה שחודשו לאחרונה, תינוקייה מיוחדת ויחידת פגים וטיפול נמרץ פגים מהמתקדמות בישראל, יחידה להפריה חוץ גופית – IVF, יחידה מפוארת ללידה באווירה ביתית בשטח המדמה בית פרטי ומועדון יולדות מצליח.

מחלקת היולדות החדשה ע”ש קופרמן עתידה להיפתח בחודשים הקרובים ולהכיל את היולדות הרבות שבוחרות ללדת באגף האמהות לניאדו – נתניה.

ד”ר יעקב ממט

ד”ר יעקב ממט מנהל אגף האמהות, מנחה את צוות הרופאים והאחיות למצוינות מקצועית והחשוב מכל רגישות והזדהות עם היולדות והמשפחות בשעות המרגשות והמאושרות בחייהם, זהו המתכון היחידי להצלחתו הרבה של האגף האמהות.

בצפייה דרוכה, עם היד על הדופק במיון נשים, מונות המיילדות את התינוקות החדשים, כן-ירבו, וממתינות בקוצר רוח לחבוק את התינוק המיוחס מספר 100,000 אשר ללא ספק יזכה ליחס מיוחד מאוד ומתנה מקסימה מהמרכז הרפואי לניאדו – נתניה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן