רדיו | טלוויזיה

ערוץ הטיולים הישראלי הושק והוצגו מנחיו ותוכניותיו

0
0

ענני תקשורת חשפה היום במסיבת עיתונאים את צוות מנחי הערוץ: יגאל צור, ספי בן יוסף, שרית לוי ישי, דו דן בולוטין, אילת פלר ועוד ■ הערוץ יחל היום בשידורי נסיון ו-20 בפרואר ■ יחל את שידוריו הרשמיים אפיק 30 ב-yes
ערוץ הטיולים הישראלי הושק והוצגו מנחיו ותוכניותיו
ערוץ הטיולים הישראלי הושק והוצגו מנחיו ותוכניותיו

חברת התוכן והערוצים ענני תקשורת השיקה היום (שלישי) את ערוץ הטיולים הישראלי במסגרת תערוכת התיירות, IMTM 2008 שנפתחה הבוקר בגני התערוכה ותמשך עד מחר (רביעי) בערב. הערוץ, שיעלה היום בשידורי לופ (סרטון תדמיתי) ובשידורים רשמיים החל ב-20 בפברואר (באפיק 30 ב-yes) הוא למעשה מיזם התיירות הטלוויזיוני הגדול ביותר שנעשה אי פעם בישראל ובהקמתו משקיעה ענני תקשורת כמיליון דולר.

ערוץ הטיולים הישראלי, ממוצב כמדריך הטיולים הטלוויזיוני הישראלי לתיירות בארץ ובעולם ויציג מידע נגיש, שימושי וישראלי והוא יפרוס בפני הצופים את כל אפשרויות ומגוון ההצעות לתיירות פנאי ונופש במקומות אקזוטיים בארץ ובעולם לצד תיירות למשפחות עם ילדים וכן טיולים לתרמילאים. מרבית תכני המקור של הערוץ, הם למעשה מדריכי תיירות אמיתיים ושימושיים לכל טיול ולכל נסיעה.

צוות מנחי ערוץ הטיולים החדש כולל את העיתונאי ואיש המסעות יגאל צור האחראי על כמה סדרות יוצאות דופן בהן: “מסביב לעולם ב-$80”, “כיצד חציתי את אירופה”, “שליחות קטלנית” ו- “42 יום בדרך לעירק”.

צור היה שליח ערוץ 10 לעירק במלחמת המפרץ ב-2003, כתב מספר ספרים ביניהם: “מדריך תרבותי לסין”, “72 הערים היפות”, מדריך למטייל בהודו” ועוד. צור הוא כתב לענייני מסעות ותיירות ב”ידיעות אחרונות” וב- ynet ובעבר כתב כתבות רבות במגזין “מסע אחר”, “מסע עולמי” וב”נשיונאל ג’יאוגרפיק”.

עוד ינחו בערוץ החדש, שרית לוי ישי העיתונאית ומחברת שני רבי המכר “צימרים צפון” ו”צימרים דרום”, העיתונאית ומחברת ספרי הטיולים עידית שכטר פייל, העיתונאית אורלי גינוסר העורכת לשעבר של מגזין “טבע הדברים”, כתב מגזין “מסע אחר” ומרצה המסעות דן דן בולוטין, שערך מסעות רבים במדינות שונות ברחבי העולם כגון: ארה”ב, איטליה, קמרון, במזרח הרחוק יפן, קוריאה, פיליפינים, תאילנד נפל והודו, אקוודור, מדגסקר ועוד.

בולוטין אף הוביל משלחות ישראליות ביניהן: משלחת לטיפוס על פסגת ה’מקאלו’ שבהימליה, משלחת לנמיביה ובוצואנה, משלחת לקמרון לעזרה לגורילות ועוד.

עוד בין מנחי הערוץ החדש, ניתן למצוא את ספי בן יוסף, הזכור בעיקר מספריו ומהפינה המיתולוגית בתכנית “זהו זה”, היה בין היתר מדריך ומנהל בבי”ס שדה של החברה להגנת הטבע, מורה ומדריך בחוג ללימודי ארץ ישראל של מכללת “בית ברל”, עורך ראשי של “מדריך ישראל החדש”, חבר מערכת של המגזין “מסע אחר”, חיבר 13 ספרים הנוגעים לטיולים בארץ ובעולם.

ערוץ הטיולים הישראלי, ממוצב כמדריך הטיולים הטלוויזיוני הישראלי לתיירות בארץ ובעולם ויציג מידע נגיש, שימושי וישראלי והוא יפרוס בפני הצופיפ את כל אפשרויות ומגוון ההצעות לתיירות פנאי ונופש במקומות אקזוטיים בארץ ובעולם לצד תיירות למשפחות עם ילדים וכן טיולים לתרמילאים. מרבית תכני המקור של הערוץ, הם למעשה מדריכי תיירות אמיתיים ושימושיים לכל טיול ולכל נסיעה.

תכני הרכש של הערוץ הם מהטובים ביותר כיום בעולם, אותם רוכש הערוץ בין השאר גם מערוץ הטיולים של דיסקברי האמריקאי הנחשב לערוץ הטיולים המוביל בעולם. תכנית הדגל של ערוץ הטיולים תהיה התכנית יומית, “המדריך” שתשודר החל ב-20 בפברואר בשעה 18:30 (ימים א’-ה’) ובשידור נוסף בשעה 23:00 ותוגש לסירוגין על ידי מנחים שונים.

בין תכניות הרכש של הערוץ החדש: “בכל קו רוחב אפשרי”, סדרה, בת 13 הפרקים, המכוונת למטיילים המחפשים חוויות טיול קיצוניות, “מגלים עולם”, סדרה בת 13 פרקים בני כחצי שעה, שיחד מהווים מדריך יעדים למקומות מדהימים, איי תענוגות, שייט וחיפוש אתגרים, “מסעות נפש”, סדרה בת 10 פרקים העוברת על פני כל העולם ובחזרה במסע מיסטי של גילוי עצמי במקומות עם משמעויות רוחניות, תרבותיות והיסטוריות בהנחיית דיימון רדפרן.

“אמהות בדרכים” המגוללת את סיפורן של 8 אימהות היוצאות, ב-8 פרקים, למסע של פעם בחיים כשהן עוזבות את משפחותיהן ויוצאות למסע של ארבע מדינות בדרום אפריקה – מקייפ טאון ועד למפלי ויקטוריה, במשך שישה שבועות, ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן