במהלך השנה, יתקיימו מגוון פעילויות להעלאת מודעות הציבור לחשיבות היצוא לחוסנו של המשק הישראלי ■ לוגו ה-50 של מכון היצוא הישראלי עוצב על ידי סטודיו בילט.
מכון היצוא הישראלי מציין יובל להיווסדו ומשיק לוגו לשנת ה- 50
מכון היצוא הישראלי, אשר נוסד בשנת 1958, מציין יובל להיווסדו, לצד חגיגות ה-60 למדינת ישראל. לרגל היובל, עוצב לוגו חדש שילווה את פרסומי מכון היצוא בארץ ובחו”ל בשנת 2008. בנוסף במהלך השנה, יתקיימו מגוון פעילויות להעלאת מודעות הציבור לחשיבות היצוא לחוסנו של המשק הישראלי.
לוגו ה-50 של מכון היצוא הישראלי עוצב על ידי סטודיו בילט.
מכון היצוא הישראלי פעיל בשדה הכלכלה, המשק והחברה בישראל מזה כחמישים שנה. מאז הקמתו שוקד המכון (הפועל כמלכ”ר) על הגדלת הייצוא הישראלי והרחבתו (סחורות ומוצרים, ידע ושירותים) לשווקים הבין-לאומיים, תוך הגברת הנוכחות הישראלית בשווקים הגלובליים, קידום סחר החוץ, העצמת מעמדה של ישראל ככלכלה מפותחת ומודרנית ומיצובה כמשק מתקדם הנמצא בחזית הטכנולוגיה העולמית.
מאמצי מכון היצוא הישראלי, מכוונים לפיתוח יחסי סחר בילטראליים ואזוריים, שיתופי פעולה ובריתות אסטרטגיות עם מדינות, ממשלות, ארגונים בין-לאומיים וכמובן, חברות ותאגידים בין-לאומיים ורב-לאומיים.
לאתר האינטרנט לחץ על הקישור: מכון היצוא הישראלי
Add Comment