דיאגנוסטיק טכנולוג’יס עוסקת בפיתוח בדיקות לגילוי מוקדם של הריון בסיכון • עינבר מתמחה ביחסי ציבור בתחום הבריאות, הרפואה, הביו טכנולוגיה ומדעי החיים וכן בניהול משברים תקשורתיים עבור מוסדות ואנשי מקצוע רפואי.
נאוה עינבר, קיבלה את תיק יחסי הציבור של חברת דיאגנוסטיק טכנולוג’יס
משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, המתמחה בבריאות, קיבל את תיק יחסי הציבור של חברת דיאגנוסטיק טכנולוג’יס הישראלית העוסקת בפיתוח בדיקות לגילוי מוקדם של הריון בסיכון. לאחרונה, פיתחו מדעני החברה שיטה חדשה המהווה פריצת דרך עולמית בגילוי מוקדם של רעלת הריון המתבצעת באמצעות בדיקת דם פשוטה. בזכות הבדיקה ניתן לראשונה, כבר החל מהשבוע ה-7 להריון, לחזות רעלת הריון אשר עשויה להתרחש כחמישה חודשים מאוחר יותר, לאפשר השגחה רפואית צמודה ולשקול מתן טיפול תרופתי מונע.
משרדה של נאוה עינבר, נשכר כמשרד מתמחה בייעוץ תקשורתי, דוברות ויחסי ציבור לחברה, במטרה להגביר את המודעות בישראל לרעלת הריון בקרב נשים וכן להביא למודעות את המענה שמספקת דיאגנוסטיק טכנולוג’יס לרופאים, המאפשר להם לצמצם את התפרצות המחלה ואף במקרים מסוימים למנוע אותה לגמרי.
משרדה של נאוה עינבר מתמחה ביחסי ציבור בתחום הבריאות, הרפואה, הביו טכנולוגיה ומדעי החיים וכן בניהול משברים תקשורתיים עבור מוסדות ואנשי מקצוע רפואי.
בימים אלו, החל המשרד בפיתוח מיזם הדור הבא של שירותי יחסי ציבור בעולם הבריאות 2.0 ברשת האינטרנט, במטרה שיהווה תקדים ישראלי לתחום התוכן הבריאותי ברשת. מדובר באדפטציה ישראלית לז’אנרים קיימים ברשת העולמית כמו Health 2.0 , Medical 2.0,Med 2.0 ,Medicine 2.0 מבוססי נקודות מפגש וירטואליות בין גופי בריאות ואנשי מקצוע רפואי, בהם עובר מידע שמספקים הצדדים ולעיתים גם המטופלים עצמם במסגרת עולם תוכן שיתופי.
בריאות 2.0 יכלול ייצוג וירטואלי במנועי חיפוש, פעילות בפורטלים בריאותיים, בלוגים רפואיים, קהילות וירטואליות ורשתות חברתיות ייעודיות לבריאות. המיזם יעמוד בעתיד הקרוב לרשות לקוחות המשרד ויהווה חלק מסל השירותים הקבוע שיאפשר להם לדבר עם קהל היעד שלהם בדרכים חדשניות תוך שימוש בוידיאו, תמונה ומלל.
המשרד בבעלותה של נאוה עינבר הוקם בראשית נובמבר 2007. לפני הקמתו שימשה כמנכ”ל משותף ושותפה במשרד יעל קופר תקשורת, שהתמחה בבריאות, עד לסגירתו באוקטובר 2007. לפני כן, כיהנה כדוברת האגודה למלחמה בסרטן, כ-4 שנים וזכתה במקום הראשון בפרס האריה השואג לשנת 2005, של ענף יחסי הציבור בקטגוריית קידום מודעות ונבחרה כאשת השיווק של חודש נובמבר 2005 מטעם איגוד המפרסמים.
גם ב-2006 זכתה במקום הראשון בפרס האריה השואג, הפעם בקטגוריית מלכרי”ם וכן נבחרה בשנה זו לאחת מחמישים הנשים המשפיעות במשק ביוזמת ליידי גלובס. היא החלה את דרכה כתקציבאית בכירה בחברת רן רהב תקשורת וטיפסה עד לתפקיד משנה למנכ”ל.
במהלך שנות עבודתה במשרד זה שימשה בין היתר כדוברת קרן אמץ לוחם בראשות עפרה שטראוס ובשנים אחרות עבדה כיועצת תקשורת בחברת רוני רימון – בני כהן.
נאוה עינבר, למדה תקשורת במסלול האקדמי במכללה למינהל והיא בעלת הכשרה מקצועית בתחומי הסברה, רפואה משלימה וחינוך לבריאות, מכהנת כחברת הנהלה ב-איגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ומרצה ליחסי ציבור.
Add Comment