לדברי ד”ר ישראל פלג יו”ר רשת O&H; “הרשת חוגגת עם קהל דוברי הרוסית בישראל ומציעה מגוון מתנות במארזים אופנתיים ובמחירים אטרקטיביים ■ בערוץ 9, הנחשב לנצפה ביותר בקרב המגזר הרוסי, יעלו שני סרטוני מבצע אטרקטיביים
רשת האופנה H&O עולה בקמפיינים למגזר הרוסי בהשקעה כספית של כ- 250,000 שקל
לקראת חגי תחילת השנה הלועזית 2008, עולה רשת האופנה H&O בקמפיינים למגזר הרוסי בהשקעה כספית של כ- 250,000 שקלים באמצעות משרד הפרסום “מגזרים”. הקמפיינים יעלו בערוץ 9, הנחשב לנצפה ביותר בקרב המגזר הרוסי.
לדברי ד”ר ישראל פלג יו”ר רשת O&H; “הרשת חוגגת עם קהל דוברי הרוסית בישראל ומציעה מגוון מתנות במארזים אופנתיים ובמחירים אטרקטיביים. ב-H&O מגוון רחב של אפשרויות למתנות קריסטמס וסילבסטר, בנוסף לפריטי האופנה, גם ערכות מוצרי טיפוח וספא במחירים ייחודיים ובמגוון מארזים כך שיתאימו לכל המשפחה”.
בערוץ 9 לדוברי השפה הרוסית, יעלו שני סרטוני מבצע אטרקטיביים:
• מבצע ערכת טיפוח של “אהבה” בסכום של 49.99 שקלים במקום 130.99 שקלים בקניה מעל 50 שקלים, ממגוון מוצרי החנות (הערכה כוללת קרם גוף, קרם ידיים, קרם רגליים ומלחי אמבט).
• מבצע עם חברת התכשיטים גולד שופ בו פריט ראשון ב- 60% הנחה, פריט שני ב-75% הנחה על כל תכשיטי הזהב והיהלומים.