פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

שלי ברגמן התמנתה למנהלת פרויקטים בחברת הגלויה של שלי

0
0

ברגמן בוגרת לימודי תקשורת וסוציולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, שימשה בעבר כתקציבאית יחסי ציבור בארד תקשורת, לפני זה עבדה כתקציבאית במשרד יחסי הציבור אתי אשד.
שלי ברגמן התמנתה למנהלת פרויקטים בחברת הגלויה של שלי
שלי ברגמן התמנתה למנהלת פרויקטים בחברת הגלויה של שלי

שלי ברגמן, התמנתה למנהלת פרויקטים בחברת הגלויה של שלי המתמחה בפרסום חוויתי באמצעות גלויות. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על הוצאה לפועל וליווי פרוייקטים שיווקיים ועסקיים וכן על ייזום מהלכי פיתוח עסקי.

שלי ברגמן בת 27, היא בוגרת לימודי תקשורת וסוציולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, שימשה בעבר כתקציבאית יחסי ציבור ב”ארד תקשורת”, לפני זה עבדה כתקציבאית במשרד יחסי הציבור אתי אשד.

חברת “הגלויה של שלי” הוקמה לפני כ- 12 שנים על ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקידום מכירות חווייתי ב- 700 מוקדי פנאי ובילוי, באמצעות גלויות.

החברה, מאמינה, כי רק פרסום שנוגע פוגע ולכן יוצרת קריאייטיב ייחודי הגורם לקהל לחייך אל המותג המפרסם כל פעם מחדש.

החברה מפיצה כמיליון גלויות פרסום מדי חודש בפריסה ארצית לקהלי יעד שונים אך מוגדרים.

עם לקוחות החברה נמנים; ישראכרט, תנובה, UMI, דיפלומט, מפעל הפיס, קוקה קולה, לאומי כארד, גלוברנדס, ביו פט יבואנית נוטרו צ’ויס, עיריית תל אביב, בזק, האגודה למלחמה בסרטן, נייקי, בנק לאומי, פלאפון, אתר REST, מוזיאון ישראל ירושלים, מכון גתה ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן