פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

יעל קופר בעלת משרד יחסי הציבור “יעל קופר תקשורת שיווקית סוגרת משרדה

0
0

תשתלב בעשייה יזמית של חברה ישראלית צעירה הפורצת דרך בעולם עם טכנולוגיה חדשנית בתחום ניהול מידע רפואי ■ המשך הטיפול התקשורתי של המשרד הופקד בידי בוגרות המשרד; רותי שקדי, וסלעית כץ אפודי.
יעל קופר בעלת משרד יחסי הציבור
יעל קופר בעלת משרד יחסי הציבור “יעל קופר תקשורת שיווקית סוגרת משרדה

ביצת יחסי הציבור של ישראל, גועשת ורועשת; יעל קופר דובב בעלים ומנכ”ל משותף של משרד יחסי הציבור “יעל קופר תקשורת שיווקית” סוגרת משרדה בסוף החודש הזה, כמעט שלושה עשורים של פעילות אינטנסיבית בתחום התקשורת ופונה לדרך חדשה בחייה.

קופר, מנמקת את עזיבתה בהזדמנות מלהיבה שנפלה לחיקה להשתלב בעשייה יזמית של חברה ישראלית צעירה אשר פורצת דרך בעולם עם טכנולוגיה חדשנית בתחום ניהול מידע רפואי…

קופר, נחשבת לבעלת תארים אקדמיים מהארץ ומחו”ל בכלכלה, מדע המדינה, אנגלית, חינוך ותקשורת ובעלת ניסיון מגוון בייעוץ תקשורתי על כל מרכיביו. ניסיונה הרב, פרי פעילות ענפה במשך קרוב לשלושה עשורים, כלל מומחיות בבניית תדמית לחברות ולמותגים, בתכנון אסטרטגי וגיבוש אסטרטגיה שיווקית, בניהול תקשורת במצבי משבר ובניהול תקשורתי של B2B.

התמחותה המקצועית של יעל בתחום הבריאות, על כל גווניו, כוללת ייצוג חברות וגופים ישראלים ובינלאומיים; חברות פארמה, טכנולוגיה רפואית, מרכזים רפואיים, שירותי רפואה ובריאות, מוצרי בריאות ואיכות חיים, וכן ארגוני חולים.

יעל צברה ניסיון מקצועי עשיר של ליווי קמפיינים לסל הבריאות, טיפוח חברות הזנק בתחום הטכנולוגיה הרפואית והביוטכנולוגיה וייצוג עמותות ומלכ”רים.

אתמול (חמישי, 1.11.200) שיגרה יעל קופר איגרת יוצאת דופן ומרגשת בה היא כותבת בין היתר ללקוחותיה הרבים ולאנשי התקשורת עימם עבדה, כי; “בתום כמעט שלושה עשורים של פעילות אינטנסיבית בתחום התקשורת בחרתי לסגור את משרדי בסוף החודש ולצאת לדרך חדשה…

נפלה בחלקי הזדמנות מלהיבה להשתלב בעשייה יזמית של חברה ישראלית צעירה אשר פורצת דרך בעולם עם טכנולוגיה חדשנית בתחום ניהול מידע רפואי…באופן טבעי, השינוי כרוך ברגשות מעורבים; התרגשות וציפיה לקראת האתגרים החדשים, ובצידן עצב הפרידה משותפים נאמנים ומוערכים להישגים ולדרך הארוכה; עובדים, לקוחות, קולגות וכמובן העיתונאים – אשר ללא שיתוף הפעולה ההדדי איתם עבודתנו אינה אפשרית…

אני שמחה וגאה במיוחד לבשר על בחירתם של רבים מלקוחות המשרד להפקיד את המשך הטיפול התקשורתי שלהם בידי בוגרות המשרד; רותי שקדי, אשר מלווה אותי זה 7 שנים, והשניה סלעית כץ אפודי. אני בטוחה שהן תמשכנה בדרך המקצועית, האיכותית והאתית עליה הקפדנו לאורך השנים במשרדנו ונושאת עיניים להצלחתן”.

יעל קופר דובב, חותמת את איגרתה באיחולי הצלחה והנאה בעבודתך המקצועית, לצד בריאות טובה, שמחה ואושר בחיים הפרטיים. מקווה שדרכינו עוד יצטלבו גם בעתיד”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן