יופי נעים

פטנט מהפכני גבות מלאכותיות, כמו הדבר האמיתי מבית היוצר של דנדי קוסמטיקס

0
0

מעצב השיער וחובב הפטנטים דניאל מויאל (דנדי) החליט לחפש פתרון חסרי הגבות, פתרון שייתן תוצאה קרובה לדבר האמיתי; גבות מלכותיות, עשויות משיער אמיתי, נראות כמו הדבר האמיתי ומגיעות במגוון צבעים ועיצובים.
פטנט מהפכני גבות מלאכותיות, כמו הדבר האמיתי מבית היוצר של דנדי קוסמטיקס
פטנט מהפכני גבות מלאכותיות, כמו הדבר האמיתי מבית היוצר של דנדי קוסמטיקס

בהשקה חדשה מבית היוצר של דנדי קוסמטיקס, גבה עשויה משיער אמיתי, נראית טבעית לחלוטין, ארוכה, עשירה ומעניקה מסגרת מתאימה ואופנתית לפנים. היא עשויה מחומרים של ננו טכנולוגיה. הגבות מגיעות במגוון צבעים ובעיצובים שונים. מתאימות למגוון רחב של נשים, בהתאמה אישית ומודבקות בעזרת דבק רפואי מיוחד והן מתאימות גם לחולי סרטן שאיבדו את גבותיהם באופן מלא.

אין ספק, שקשה להסתדר בלעדי הגבות. הן חסרות לנו מאד! עך יכולים להעיד נשים וגברים כאחד שאיבדו את גבותיהם עקב מחלה, גיל מבוגר, מריטת יתר או כל סיבה אחרת, עד היום יכלו להיעזר אלה רק באיפור קבוע וליצור אשליה של גבות מלאות.

מעצב השיער וחובב הפטנטים דניאל מויאל (דנדי) החליט לחפש פתרון אחר, פתרון שייתן תוצאה קרובה לדבר האמיתי.

דנדי חיפש ומצא פתרון, עליו ייאמר מיד, איך לא חשבו עליו קודם; גבות מלכותיות, עשויות משיער אמיתי, נראות כמו הדבר האמיתי ומגיעות במגוון צבעים ועיצובים.

את הגבות מדביקים בדבק מיוחד, שמחזיק מעמד במשך שלושה חודשים. מדובר בדבק רפואי שמשתמשים בו לניתוחים ולכן הוא חזק, עמיד ולא גורם לשום אלרגיות.

מי שרוצה יכול/ה להזמין גבות גם מהשיער הטבעי שלו/ה. כמו כן, ניתן להזמין גבות בעיצוב מיוחד לצורך עיבוי והשלמה של הגבות הקיימות.

מסביר מעצב השיער וחובב הפטנטים דנדי; “כרגע הדבקת הגבות מתבצעת אצלי ואני מלמד את “תורת ההדבקה ובעתיד האפשרות תהיה נגישה במקומות נוספים. אפשר לקנות ערכה לשימוש עצמי, הכוללת זוג גבות, דבק ומסיר דבק.

גבות שמודבקות באופן עצמאי יחזיקו מעמד כשבוע, יש אפשרות להדביק אותן בבוקר ולהסיר לפני השינה אם רוצים. הגבות מתאימות מתאמות לחולי סרטן שאיבדו את גבותיהם באופן מלא”.

את הגבות ניתן להשיג במרכז דנדי אשר רח’ בלוך 32 בעיר תל אביב, טלפון 03-5222254, לחולי סרטן מובטחת הנחה משמעותית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן