מועצה אזורית מנשה

ראש מועצה אזורית מנשה אילן שדה: החינוך אצלנו מעל הכל

0
0

“אנו תומכים בכל ליבנו בתביעות המורים ■ מאז תחילת השביתה מארגנת המועצה האזורית מנשה פעילויות רבות לבני הנוער כוללת : טיולים, פעילויות יישוביות, משחקי פיינט-בול ועוד
ראש מועצה אזורית מנשה אילן שדה: החינוך אצלנו מעל הכל
ראש מועצה אזורית מנשה אילן שדה: החינוך אצלנו מעל הכל

מאה ועשרים מתושבי המועצה האזורית מנשה הפגינו שלשום (שלישי) בצומת קיבוץ גן שמואל לאות הזדהות ותמיכה עם המורים השובתים. המפגינים, בראשם ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה ומנהל מחלקת הנוער סעיד עארדה, נשאו שלטי תמיכה במורים וחילקו שני סטיקרים אותם הפיקו בעצמם ובהם נכתב, “דור שלם דורש חינוך” ו”הפרטת החינוך זריקת אחריות”.

את ההפגנה יזמו תלמידי התיכונים והחברי תנועות נוער,אליהם הצטרפו מורים רבים. אילן שדה ראש המועצה האזורית מנשה, נשא דברים בהפגנה; “אנו תומכים בכל ליבנו בתביעות המורים. אנו במועצה אזורית מנשה מציבים את החינוך מעל הכל.

36 אחוז מתקציב המועצה מיועד לחינוך, כי החינוך הוא העתיד שלנו, חינוך ברמה גבוהה יבטיח עתיד טוב למדינה. אני גאה בבני הנוער של המועצה שיזמו את ההפגנה ותומכים במורים” – סיכם אילן שדה ראש מועצה אזורית מנשה.

בהקשר זה, ראוי לציין, כי מאז תחילת השביתה מארגנת המועצה האזורית מנשה פעילויות רבות לבני הנוער כוללת; טיולים, פעילויות יישוביות, משחקי פיינט-בול ועוד.

– בתמונה: ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה נושא דברים בהפגנה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן