פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

יצחק טוניק, המפקד והעורך הראשי של גלי צה”ל ייפגש עם דוברים ואנשי יחסי ציבור

0
0

בהופעה פומבית ראשונה מאז היבחרו לתפקיד ייקיים טוניק, מפגש עם חברי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות יעסוק במפת הרדיו וגלי צה”ל בעשור הקרוב; מדובר בסדרת פגישות שמקיים האיגוד עם אנשי תקשורת בכירים
יצחק טוניק, המפקד והעורך הראשי של גלי צה
יצחק טוניק, המפקד והעורך הראשי של גלי צה”ל ייפגש עם דוברים ואנשי יחסי ציבור

חברי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ייקיימו בסוף החודש (שלישי 30.10.2007) מפגש מקצועי עם העיתונאי יצחק טוניק, המפקד והעורך הראשי החדש של גלי צה”ל, אשר יעסוק במפת התקשורת בישראל ובגלי צה”ל בעשור הקרוב. המפגש ייערך בקומפלקס האירועים, ברונו, בבניין העגול של מרכז עזריאלי בעיר תל אביב.

עבור טוניק, מי ששימש בעבר כעורך הראשי של העיתון “במחנה” וראש ענף קישור לעיתונות ביחידת דובר צה”ל ומ”מ מפקד גל”צ עד להיבחרו השבוע, תהיה זו ההופעה הפומבית הראשונה מאז נודע השבוע על היבחרו לתפקיד מפקד גל”צ.

במפגש ידונו במפת הרדיו ומקומה של גלי צה”ל בתקשורת וכן על יחסי הגומלין בין אנשי גלי צה”ל לדוברים, אנשי יחסי ציבור ויועצי תקשורת.

מפגש זה מצטרף לסדרת פגישות שמקיימים חברי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות עם עיתונאים בכירים, לסיורים בערוצי הטלוויזיה ולכנסים המקצועיים בהשתתפותם של אנשי תקשורת.

צילום יצחק טוניק: אתר גלי צה”ל

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן