יופי נעים

גיורא שביט אמן איפור מציג: סתיו צפוני

0
0

שביט, נודד אל מדינות הצפון הזוהרות והופך את חדוות השלכת למראה זהוב ובוהק. לרגל בוא הסתיו, ומייעץ לנו להתחיל לשקם את העור אחרי החשיפה הממושכת לשמש (בעזרת המייק אפ) וגם מזכיר לנו שיש סתיו באוויר. מראה סתיו-תשס”ח
גיורא שביט אמן איפור מציג: סתיו צפוני
גיורא שביט אמן האיפור מציג: סתיו צפוני

ביחד עם רוחות הסתיו הקרירות אנחנו חוזרים למראה המוקפד יותר ונותנים לגווני האדמה לתפוס את מקומות של הכחולים והצהובים של הקיץ. לרגל בואו של הסתיו מציג אמן איפור בינלאומי, גיורא שביט – בעל חברת האיפור המובילה “גיורא שביט” את האינטרפרטציה שלו לרוחות הסתיו הקרובות, ומפתיע עם מראה זוהר וצפוני במיוחד, בעל מוטיבים של שלכת.

כך הולכים ותופסים את פלטת האיפור גווני הזהב והברונזה, עם נגיעות חזקות של ירוק עז המסמלות את הפריחה והאחיזה האחרונה של הירוק הפורח.

ליצירת מראה סתיו 2007 בחר גיורא שביט להשתמש במייק אפ מסדרת Perfect Cover, המגיע במרקם קרם המונח מעל סרום עדין אך מועשר בלחות (עדיין, אנחנו מדברים על סתיו ים תיכוני), שמאפשר לנו להתחיל ולשקם את העור לאחר השיזוף והחשיפה הממושכת לשמש.

מעליו פיזר פודרה מבריקה והוסיף ברונזר עדין חצי שקוף – המקנה לעור מראה זוהר בדומה לאור השקיעה בערבי הסתיו.

למראה העדכני, הוסיף צלליות בגימור משי מבריק, איי ליינר מסוג אבן ומשך את הקו התחתון בעין בעזרת עיפרון של ירוק עז, המזכיר לנו את ניחוחות הטבע בסתיו.

להשלמת מראה העיניים, הוסיף מסקרה מעבה, ובאותה נשימה הוא מזכיר לנו שעתה כבר איננו נזקקות לשימוש במסקרה עמידה (שגם מייבשת את הריסים) היות והלחות פוחתת ואפשר לחזור למראה הטבעי.

להשלמת המראה הוסיף שפתון בגוון ברונזה מוזהב, המשוך בשכבת גלוס זהוב שקוף – המעניקה את אפקט הזוהר הצפוני למראה, ויוצרת דיאלוג בין הירוק העז בעיניים לשפתיים החושניות.

________

* גיורא שביט בית הספר הבינלאומי לאיפור מקצועי ומקצועות הקוסמטיקה תל אביב, דיזנגוף סנטר, טלפון: 03-5259977; ירושלים, דורות ראשונים 5, טלפון: 02-6250606; אשדוד, העצמאות 85, טלפון: 08-8666786 כתובת האתר; http://www.giorashavit.com/heb_index.html

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן