יופי נעים

ירין שחף מציע: איפור אסייתי – מזרח קרוב רחוק

0
0

חופשה, ים, שקיעות וזריחות לצד חופים אקזוטיים במחוזות אסייתיים, הם אלה שהביאו את ההשראה למראות האיפור החדשים של המאפר של המדינה ירין שחף ■ מדריך מזורז ללוּק האסייתי מיוחד לגולשות פורטל כאן נעים – Kan-naim.co.il
ירין שחף מציע: איפור אסייתי - מזרח קרוב רחוק
ירין שחף מציע: איפור אסייתי – מזרח קרוב רחוק

“המראה האוריינטאלי האסייתי מככב בבירות האופנה האירופאיות. ג’ון גליאנו המעצב של “דיור”, בחר העונה להציג מראות איפור על דוגמניות אסיאתיות על גבול הגיישות, כשמראה הפנים הכללי חיוור והגבות דקיקות כלפי מעלה” – מסביר ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר לאיפור מקצועי, גם אצלנו המגמה היא בהחלט המחוזות האסייתיים, אם כי בניגוד למראה הגיישה, הכיוון כאן הוא אקזוטי יותר ומתאים יותר לאקלים הארץ. צלליות העיניים מוצעות בגוונים של צהוב כתום וכחול בהשראת שקיעות וזריחות חברות, המזרח הרחוק מעולם לא נראה קרוב כל כך!

ירין שחף, מוסיף; “אומנם הצלליות בגרסאות שונות של גווני פסטל, אך כאשר הן מונחות כולן יחד זו לצד זו, הן מתמזגות להרמוניה נפלאה”.

נוצר כאן תמהיל מפתה ומסקרן כאחד כאשר קו הריסים התחתונים נמשח בכחול ממש כפני הים. התוספת “שתופסת” את העין הוא גוון הלילך, שמונח בקצה העין לכיוון הרכות וגורם לעיניים להראות מרוחקות יותר.

מרקם הצלליות הוא מט והשפתיים בורקות בכתום בוהק. סומק בגוון חום-כתמתם מעניק לפנים מראה “בריא” מבלי להזדקק לקרני השמש המשזפות.

כיצד ליצור את המראה?

1. מנקים את הפנים בעזרת ג’ל ניקוי ולאחר מורחים שכבת קרם לחות, ממתינים לספיגה מוחלטת. (בעונת האביב 15-20 דקות).

2. כדי ליצור את המראה החיוור, מתאימים מייק-אפ (מהסוג הדק והנוזלי) בטון אחד בהיר יותר מגוון העור. מורחים את המייק-אפ בעזרת ספוגית, כאשר כיוון המריחה הוא ממרכז הפנים החוצה.

3. מוסיפים כיסוי נקודתי בעזרת קונסילר (בטון אחד בהיר מזה של המייק-אפ) למקומות בהם שכבת המייק-אפ אינה מספקת כיסוי הולם.

4. מפדרים את הפנים בתנועות תפיחה קלות בפודרה שקופה במרקם מט.

5. מניחים צללית צהבהבה על גלגל העין. בקו הקפל נשתמש בצללית כתומה. כעת נמזג בניהם בעזרת מברשת ספוג נקייה או כרית האצבע. כעת נעבור להנחת צללית בגוון לילך ובחלק הפנימי הקרוב לאף נניח צללית לבנה ונמזגה עם הגוון הכתום.

6. מורחים עיפרון עיניים כחול בחלק התחתון של קו הריסים ומוסיפים עליו מעט צללית בגוון זהה.

7. ע”מ שהאיפור יראה זהה בשתי העיניים, יש לבצע כל שלב (בהנחת צללית) בשתי העיניים יחדיו ורק אח”כ להמשיך עם צללית בגוון נוסף.

8. ליצירת מראה ריסים מלכד – מורחים מסקרה שחורה.

9. יוצרים הצללה קלילה של סומק בגוון חום כתמתם על עצמות הלחיים לכיוון הרכות עד לקו השיער.

10. מושחים גלוס בגוון כתום מעודן.

________

• איפור; צוות מאפרי “ירין שחף”
• צילום; אבי משולם © כל הזכויות שמורות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן