ערוץ האוכל הישראלי משדר מיום הקמתו את תכני האוכל הטובים ביותר בישראל בחלוקה לחמישה מטבחים שונים ■ שרון למברגר, המנהל המסחרי של ערוץ האוכל; “הצפי הוא שעד אחרי החגים תעמוד כמות בתי האב המחוברים לערוץ על כ-100 אלף”
ערוץ האוכל: כ-25 אלף מנויים הצטרפו בתוך עשרה ימים
עם האוכל בא התיאבון, או אם תרצו הרעב לערוץ האוכל, הרושם הישג חסר תקדים: בתוך 10 ימים בלבד, הצטרפו למעלה מ-25 אלף מנויים בתשלום לערוץ האוכל הישראלי אותו השיקה אך ב-11 ביוני חברת “ענני תקשורת”.
ערוץ האוכל, אשר משודר באפיק 32 ב-HOT ובערוץ 27 ב-yes, היה פתוח לצפייה בחינם בחודש הראשון לשידורו ונסגר לצפייה לפני כ-10 ימים במהלכם הצטרפו למעלה מ-25 אלף מנויים הן מהכבלים והן מהלווין במחיר של 9.90 שקל לחודש.
נתון מעניין נוסף הוא שכשליש מבין המצטרפים לערוץ מקרב מנויי HOT, רכשו את הערוץ באמצעות רכישה אינטראקטיבית (בלחיצה על כפתור).
ערוץ האוכל הישראלי משדר מיום הקמתו את תכני האוכל הטובים ביותר בישראל בחלוקה לחמישה מטבחים שונים; מטבח בריא, גורמה, בייתי, אירוח ומשקאות ובין השפים שניתן למצוא בערוץ נמצאים; אביב משה (Messa), איילת לטוביץ’ (Betacaffe), רונן דברת בלוך (לורנס), אבי ביטון (אדורה), פיליס גלזר ושושי שטינוביץ (אוכל בריא), חיים טיבי (מוסקט – מצפה הימים), אריאל כהן (פויקה), דורון בר-און ולילך גרמן.
מרבית תכניו של הערוץ, הינם למעשה תחליף לקורסי בישול אמיתיים, משמע סדנאות בישול ממטבחים שונים ומגוונים.
תכני הרכש של הערוץ הם מהטובים ביותר כיום בעולם, אותם רכש הערוץ מ-food network האמריקאי ובין התכניות ניתן למצוא את תכניותיהם של נייג’לה וולסון, רוזמארי טריגר, פלויד ועונה חדשה של “איירון שף” שגרסה ישראלית שלה מצולמת בימים אלו ע”י ערוץ 10.
שרון למברגר, המנהל המסחרי של ערוץ האוכל: “קצב ההתחברות לערוץ האוכל מוכיח פעם נוספת שתחום האוכל הינו נדבך חשוב בקרב צופי הטלויזיה הישראלים. אנו צופים, כי עד אחרי החגים, יעלה מספר המנויים בכבלים ובלווין יחדיו ללמעלה מ-100 אלף בתי אב”.
Add Comment