בחזרה לבית הספר ולגן

מנהל מחוז חיפה של משרד החינוך: הייתה לנו שנה טובה

0
0

זבידה; אנו מסכמים שנה טובה ופורייה מבחינת ההישגים הלימודיים, הן בבחינות המיצב והן בבחינות הבגרות ■ פנה לראשי הרשויות המקומיות וביקש מהם לעשות כל מאמץ כדי להכין את מבני בתי הספר ולהכשירם לקליטת התלמידים ביום פתיחת שנת הלימודים בראשון בספטמבר.
מנהל מחוז חיפה של משרד החינוך: הייתה לנו שנה טובה
מנהל מחוז חיפה של משרד החינוך: הייתה לנו שנה טובה

מחוז חיפה של משרד החינוך נערך בימים אלה במשנה מרץ להכין את שנת הלימודים הבאה. בשבועות האחרונים נערכו 25 מכרזי ניהול ברחבי המחוז, אשר בהם נבחרו מנהלים חדשים.

כמו כן, פועלים המפקחים לשיבוץ מורים בכיתות השונות; למרות זאת, במחוז נוצרו “עודפי מורים קבועים”, בעיקר בחינוך הממלכתי – דתי ובמקצועות הטכנולוגיה. המחוז פועל לשיבוץ חלק ממורים אלה במשרות פנויות.

מהנתונים של משרד החינוך במחוז חיפה, עולה, כי 215 עובדי הוראה ממחוז חיפה, פרשו השנה לגמלאות, מהם 18 מנהלי בתי ספר.

אהרן זבידה מנהל מחוז חיפה של משרד החינוך, פנה בעיצומן של ההכנות לקראת שנה”ל הקרובה לראשי הרשויות המקומיות וביקש מהם לעשות כל מאמץ כדי להכין את מבני בתי הספר ולהכשירם לקליטת התלמידים ביום פתיחת שנת הלימודים בראשון בספטמבר.

“אנו מסכמים שנה טובה ופורייה מבחינת ההישגים הלימודיים, הן בבחינות המיצב והן בבחינות הבגרות, אך שנה קשה שלאחר מלחמת לבנון השנייה, על כל המשתמע ממנה” – אמר מנהל המחוז אהרן זבידה.

“אני גאה בצוות המפקחים, המנהלים ועובדי ההוראה במחוז חיפה ובטוחני, כי גם בשנת הלימודים הבאה נמשיך בהישגים הלימודיים, החינוכיים והערכיים הגבוהים גם בקנה מידה ארצי” הוסיף וסיכם זבידה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן