יופי נעים

השקט שאחרי השערה – כל השיטות להסרת שיער

0
0

פינצטה, גילוח, שעווה ולייזר. מה הדרך הכי טובה להסיר שיער, מתי לא כדאי למרוט, ואיך אפשר להשתמש במסקינג טייפ לטובתנו. אורלי שי מהמרכז לסטיילינג סוקרת בסערה את כל סוגי הסרת השערה
השקט שאחרי השערה - כל השיטות להסרת שיער
השקט שאחרי השערה – אורלי שי

שיער מיותר, זה שלא גדל על הראש, גורם לרובנו לתחושת קופיפות. חבל, הרי בסך הכול זה שלנו, זה רך (אצל רובנו לפחות) ובמקרים רבים עדיף על בית שחי קוצני, רגליים עם נקבוביות בגוון שחור, שיער קצרצר שלא צמח דיו להסרה, או פני גבר קוצניים. אבל בחורה אסתטית כמוני לא תקבל את התירוץ “זה שלנו” ונאלצת להודות בפומבי; “אני בעד גוף נשי חלק ורך”.

אבל אם כבר החלטתם להיפטר משיער בגוף, בכל מקום שהוא, עשו את זה באופן שיקלע למטרה. משמע; אם אתם רוצים עור רך וחלק משיער ותרו על קיצוץ השיער (גילוח וגזירה) ובחרו בשיטות אחרות:

מריטת השיער על ידי פינצטה, שעווה, חוט ואפילו שיטות הלייזר החדישות, כך תישארו חלקים לזמן ארוך יותר. לאחר התהליך הזה השיער יגדל רך יותר, וידלל עם הזמן.

לבעלי שיער כל כך בהיר ורך

לרגישים, שאינם מסוגלים לסבול את כאב התלישה או את כאב הלייזר (בשלבי הטיפול הראשוני) אני ממליצה להשתמש בקרם מאלחש, כזה שגורם לעורנו לתחושת נמנום קלה.

כל קוסמטיקאית מנוסה מכירה את הקרמים הללו: אמלה – emla/ עזרקאין – esracain. בקשו למרוח אותם לפני הסרת השיער.

לחומר לוקח כחצי שעה עד שהוא מתחיל לעבוד אז מומלץ לא להגיע ברגע האחרון.

גילוח

זו מחלקה ששייכת לבעלי שיער כל כך בהיר ורך עד שממש לא צריך להיפטר ממנו, למי שתפסו אותה לא מוכנה וצריכה לחשוף קו ביקיני, או לכאלה שחיות בסרט ומאמינות שאף אחד לא שם לב לנקודות השחורות מתחת לבית השחי.

קרם

קרמים שממיסים את השערה

על המדפים ניתן למצוא קרמים שממיסים את השערה החיצונית התהליך; בניגוב קל וללא כאבים אפשר להסיר את השיער המיותר. התוצאה; זה בדיוק כמו גילוח, רק הרבה יותר מסריח.

שעווה חמה

טובה לטיפול במשטחים גדולים. כדאי לדאוג שלא תהיה חמה מדי כדי לא תגרום לכוויות. איך נמנעים מזה? שמים מעט חומר על אזור לא רגיש בגוף ובודקים את חום השעווה.

עוד מומלץ, להסיר את השיער בחדר (מטבח, למשל) שבו מחממים את השעווה, כי יש לה נטייה להתקרר מהר ולאבד מהאפקטיביות שלה.

שעווה קרה

ניתן לקנות רצועות עם שעווה קרה, אבל זה עשוי להיות בזבוז כסף. אפשר להשיג את האפקט הזה לבד בבית. קונים שעווה קרה ומורחים בעזרת סכין קהה. משתמשים במסקינג טייפ לבן אטום להסרה של השעווה והשיער. חשוב, בטיפול בשני סוגי השעווה, שהרגל תהיה יבשה ונטולת קרמים. אפשר להוסיף טלק, זה מייבש, אבל לפזר במתינות.

פינצטה

מומלץ:פינצטה למריטת גבות

בשונה משעווה חמה/קרה, הסרת שיער בפינצטה היא תירוץ טוב לריפוי בעיסוק. אני מאוד ממליצה להשתמש בפינצטה למריטת גבות.

זו הדרך היחידה לקלוע בול ולא הסיר שיער נחוץ שעם הזמן פשוט מפסיק לצמוח. לגברים זו הצלה של ממש, בעזרת הפינצטה אתם יכולים לברור רק חלק משיערות הגבה, לדלל ולא להסיר לגמרי, כך שמראה הגבה לא יראה “נקי” מדי.

כשבוחרים פינצטה יש לשים לב שהיא נסגרת היטב, ללא רווחים ובאופן סימטרי וישר. פינצטה חדה מדי עלולה לקרוע, לגזור, את השערה ולא לתלוש אותה מהשורש. גברים יקרים, פינצטה כזו עשויה להיות הפתרון להסרת שיערות בודדות שצצות על הלחי, חבל לגלח אזור שלם בפנים בגלל שערה אחת או שתיים.

לייזר

לגברים שצריכים לעבור יום יום את העינוי הזה יש תמיד אפשרות לעבור טיפול לייזר להסרת השיער לצמיתות. אני ממליצה להיפטר משיער באזורים כמו הצוואר, החיבור בין הצוואר לשיער החזה שמציץ, בחלק האחורי של העורף.

טובה לטיפול במשטחים גדולים

חשוב לא פחות הוא אזור הלחיים. אני לא ממליצה להסיר שיער גבות בלייזר. הגבה אחראית על הבעת הפנים, וגם אם המטפלת, הרופא או הקוסמטיקאית מוכשרים מאוד, זה לא אומר שהם יודעים לעצב נכון את הגבות.

כמי שהסירה כמעט כל שערה מגופה בלייזר, אני ממליצה לשים לב לכמה דברים חשובים: ראשית, חשוב להירשם למכון ידוע, ותיק ובעל ניסיון, (יש הרבה מכונים קטנים שפשוט נעלמים עם הכסף שלך) להתעקש לשלם בצ’קים ולחלק את הסכום לכמה שיותר תשלומים.

לא להתפתות להצעה של מספר מצומצם של טיפולים. תשלום קבוע למספר טיפולים אף פעם לא מספיק ובסוף אנחנו מתפתים לשלם אקסטרה וזה יוצא יקר יותר. החברה צריכה להתחייב בכתב שהלקוח משלם עד לקבלת התוצאה.

למה כדאי להיות כל כך זהירים?

ככל שהקרן חזקה יותר תקבלו תוצאה מהירה יותר. קרן חזקה המוקרנת על שיער שלא עבר טיפולים בעבר או עבר מספר קטן של טיפולים עלולה לגרום לכוויות.

לייזר להסרת השיער לצמיתות

חשוב להתחיל מרמת קרן נמוכה, זה גם כואב פחות וגם שומר על עורכם. כך תוכלו להתקדם בעדינות ובקצב שלכם.

שימו לב

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן