הריון | לידה | תינוקות

בייבי לינק מכשיר חדש לשימוש ביתי יפחית את המתח בתקופת ההיריון

0
0

המכשיר בייתי ופשוט להפעלה. גודלו ומשקלו מאפשרים זמינות לשימוש האשה בכל עת וניתן לשאתו בקלות בתיק. על גבי המכשיר מותקן צג קטן המציג את נתוני הדופק של העובר. המכשיר גם מאפשר להורים להקליט את הדופק, להאזין לו ואפילו ליצור דיסק למזכרת.
בייבי לינק מכשיר חדש לשימוש ביתי יפחית את המתח בתקופת ההיריון
בייבי לינק מכשיר חדש לשימוש ביתי יפחית את המתח בתקופת ההיריון

כל אישה הרה מכירה את אותם רגעי חרדה בלתי נמנעים במהלך ההריון, שבהם היא משוועת לקבל מהעובר שברחמה אות חיים. מכשיר ביתי חדש, המיועד לשימוש עצמי, עשוי לתת מענה הולם לרגעים אלה. המכשיר הנקרא בייבי לינק, המשווק בימים אלה בישראל, מאפשר לאשה ההרה לשמוע את דופק העובר גם בבית, בכל שעה, ולא רק בעת בדיקות המעקב אצל הרופא.

בייבי לינק מבוסס על שימוש בעקרון הדופלר ובגלי קול, בדומה למכשיר האולטרה סאונד הנמצא בשימושם של גינקולוגים מזה שנים. לקראת השקתו של המכשיר בישראל הקימה חברת בייבי לינק המשווקת את המכשיר מערך הדרכה מיוחד של עשרות מיילדות מוסמכות בכל רחבי הארץ, שמטרתן ללמד שימוש נכון במכשיר בבתי הלקוחות.

“להפחית מהמתח והחרדה”

“ניתן לחלק את תקופת ההיריון לשני שלבים”, מסביר ד”ר בני חן, מנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי “מעיני הישועה”, המשמש כמנהל הרפואי של חברת בייבי לינק; “בשלב הראשון, עד השבוע ה-22 בדרך כלל, האישה ההרה לא מרגישה את תנועות העובר או כל סימן חיות אחר והדרך היחידה לקבל ממנו “אות חיים” היא בבדיקת אולטרה-סאונד אצל הרופא.

החל מהשבוע ה-22 כבר מרגישים את תנועות העובר בבטן, אולם לא באופן רציף. הרגעים שבהם האישה אינה מרגישה את התנועות הופכים להיות לא פעם רגעי חרדה, ומריצים נשים רבות לבדיקות שלא מן המניין אצל הגינקולוג שלהם.

היתרון הטמון במכשיר בייבי לינק הינו באפשרות שהוא נותן לאישה לשמוע את דופק העובר גם בביתה כבר מהשבוע ה-14 ובכך מאפשר להפחית מהמתח והחרדה ומספק שקט נפשי לאישה. מעבר לכך, יש להניח, כי השימוש במכשיר יקטין את מספר ביקורי השווא בחדרי המיון של בתי החולים, בפרט בחודשי ההיריון הראשונים” – הסביר ד”ר חן.

“חשוב להדגיש”, אומר ד”ר חן; “כי השימוש במכשיר אינו מהווה תחליף לבדיקות מעקב ההיריון המקובלות ולצורך להרגיש את תנועות העובר במחצית השנייה של ההיריון, אלא מהווה אינדיקציה נוספת ומספק אמצעי עזר לאישה בין ביקורי הרופא, וגם מעניק קשר אישי בין העובר לבין האב, שלא פעם אינו מרגיש שותף מלא לחוויית ההיריון”.

את מכשיר ה”בייבי לינק” ניתן לשכור במספר דגמים במחיר של 180 – 295 שקלים לחודש, באמצעות פנייה לטלפון 1-599-594-595 החברה מספקת הדגמה והדרכה חינם בבית הלקוחה על ידי מיילדת מוסמכת ללא כל התחייבות מראש של האישה ואף מאפשרת שבוע ניסיון ללא תשלום. המכשיר מגיע עד הבית תוך 72 שעות מרגע אישור ההזמנה. לחברה מוקד מאויש פעיל עד השעה 22:00, ומוקד תמיכה טכני מאויש 24 שעות ביממה.

על מכשיר הבייבי לינק

ה”בייבי לינק” הוא מכשיר בייתי ופשוט להפעלה. גודלו ומשקלו מאפשרים זמינות לשימוש האשה בכל עת וניתן לשאתו בקלות בתיק. על גבי המכשיר מותקן צג קטן המציג את נתוני הדופק של העובר. “בייבי לינק” הוא המכשיר המקצועי היחיד שהגיע לישראל אשר מאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA), מכון התקינה האירופאי (CE) ומשרד הבריאות בישראל. ל”בייבי לינק” ייחוד נוסף; הוא מאפשר להורים להקליט את הדופק, להאזין לו ואפילו ליצור דיסק למזכרת.

על חברת בייבי לינק

חברת בייבי לינק בע”מ היא חברה ישראלית אשר הוקמה בשנת 2006 במטרה לספק שירותים ומוצרים רפואיים מתקדמים לנשים בהריון. עם חברי מועצת המנהלים ומשקיעיה של החברה נמנים פרופ’ משה מני, המכהן כחבר במועצת המנהלים של חברת טבע, מר דב שפיר המכהן אף הוא כחבר מועצת המנהלים של חברת טבע, וד”ר בני חן, מנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי “מעיני הישועה”, אשר שימש בעבר ראש יחידת ההיריון בסיכון גבוה במרכז הרפואי ע”ש שיבא. יזם ומנכ”ל החברה הוא בעז קפלן, אשר מילא תפקידי ניהול בכירים בחברות בתחום הבריאות והרפואה בישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן