בשלב הבא תשלב AOL באתר-בלוג החדשות טכנולוגיות חיפוש, המפותחות בישראל ■ מיכל אבני, מנכ”לית AOL-Relegence; השלב הבא באתר-בלוג החדשות, יהיה לשלב את טכנולוגיית החיפוש שמפותחת כיום בישראל.
AOL משיקה את הדור הבא של אתרי החדשות – אתר חדשות במתכונת של בלוג
AOL, מחברות האינטרנט הגדולות בעולם, השיקה את אתר החדשות שלה, המכסה חדשות מהעולם כולו, במתכונת של בלוג. האתר החדש, http://news.aol.com, הוא הראשון בין אתרי החדשות המרכזיים בעולם הרשת, שמאמץ פורמט של בלוג, ומאפשר לקוראים להיות מעורבים באופן אקטיבי, לקרוא, לצפות בסרטוני וידאו, לשמוע קטעי רדיו ואף להצביע בנושאים חשובים. האתר משלב מידע חדשותי “מסורתי”, יחד עם מידע מבוסס בלוגרים וחדשות קהילתיות.
לדברי מיכל אבני, מנכ”לית AOL-Relegence, בצילום, האתר נבנה כך שיספק למי שנכנס אליו חוויה אינטראקטיבית שמשלבת את צרכני החדשות בדיאלוג בזמן אמת על החדשות החמות ביותר; “חייבים להבין שההרגלים הישנים הולכים ומשתנים. ב-AOL היה ברור שבניה מחדש של אתר החדשות שלה צריך להיות בשפה של צרכני החדשות המקוונות ולהיות מוזן מהרבה מאוד מקורות, בין אם מדובר בסקרים, תמונות, וידאו או טקסטים”.
לדברי אבני, השלב הבא באתר-בלוג החדשות, יהיה לשלב את טכנולוגיית החיפוש שמפותחת כיום בישראל. “הפעילות של האנשים שלנו, כאן בישראל, מכוונת להוביל את אחת מחברת ה- WEB הגדולות בעולם לכיוונים חדשים בתחום ה-Search. זו תהיה דרך חדשה לחלוטין עבור הגולשים – לחוות את האינטרנט בזמן אמת”.
לפני כחצי שנה רכשה AOL, חטיבת האינטרנט של חברת טיים-וורנר וספקית האינטרנט הגדולה באמריקה, את חברת הסטארט אפ הישראלית רלג’נס (Relegence Corporation), המתמחה בפיתוח מנועי חיפוש בזמן אמת לאינטרנט.
בעקבות הרכישה, הפכה רלג’נס לחברת בת של AOL. כיום משמשת AOL-Relegence כחטיבת ה-Search של AOL ופעילותה מתבצעת מישראל ומניו-יורק.
AOL
AOL היא ספקית גישה ושירותי האינטרנט הגדולה בעולם. היא מתמחה בפיתוח פתרונות אינטרנט, פרסומות, תוכנות ושירותים מבוססי אינטרנט ללקוחות מרחבי העולם כולו. החברה גם מהווה את חטיבת האינטרנט של חברת “טיים-וורנר” (NYSE: TWX). מטה החברה נמצא בדולס, וירג’יניה בארה”ב, ולחברה סניפים נוספים באירופה, קנדה ואסיה.
Relegence Corporation, היא מובילה עולמית בפיתוח מנועי חדשות ומידע בזמן אמת, המספקים מידע מודיעיני (BI – Business Intelligence) בתחום הפיננסי, שיווקי ועסקי, ללקוחות מכל מגזרי השוק.
התשתית האוטומטית של רלג’נס, מאחדת ומשלבת באופן יחודי פיסות מידע שונות, מובנות ולא מובנות, ממקורות מידע פנים-ארגוניים או חוץ-ארגוניים, כגון; בלוגים, אתרי אינטרנט, אימיילים ועוד למעלה מ- 20 אלף מקורות מידע שונים ברחבי העולם, בשפות שונות.
הטכנולוגיה של רלג’נס יצרה את צינור המידע החדשותי הגדול בעולם, המספק מידע חי בזמן אמת, לפי דרישות משתמש הקצה. למידע נוסף: www.relegence.com.
Add Comment