יופי נעים

כיצד מוחקים את הקיץ מהפנים? שיטה טבעית לחידוש העור שניזוק בשמש

0
0

על מנת לתחזק את העור ולשמור על צעירותו ממליץ שמיר להשתמש בפילינגים טבעיים המעניקים פעילות מחודשת לתאים היוצרים סיבים בעור. לדבריו, של ד”ר קובי שמיר מומחה לנטורופתיה קוסמטית; תחזוקה זו מעניקה לעור מראה בריא ורענן גם בגילאים מבוגרים ביותר.
כיצד מוחקים את הקיץ מהפנים? שיטה טבעית לחידוש העור שניזוק בשמש
כיצד מוחקים את הקיץ מהפנים? שיטה טבעית לחידוש העור שניזוק בשמש

נזקי השמש, פגעי הגיל, השפעות הטבע והסביבה לא עושים טוב לעור הפנים שלנו. ההתמודדות עם הזדקנות עור הפנים הפכה למרכיב משמעותי ביותר בשוק הקוסמטיקה העולמית. טיפולים מגוונים, פעמים רבות מעוררי מחלוקת נהוגים להתמודדות עם התופעה, החל משימוש מבוטוקס, דרך הזרקת סיליקון, פילינג וכלה במתיחת פנים.

ד”ר קובי שמיר מומחה לנטורופתיה קוסמטית והטכנולוג הראשי במעבדות תפוח טכנולוגיות טבעיות, מתאר שיטה טבעית להמסת קמטים הרוכשת לה חסידים רבים והולכים בישראל, שיטה המאפשרת את התחדשות עור הפנים ללא עירוב חומרים כימיים רעילים – בעזרת תכשירים טבעיים בלבד.

שורה ארוכה של גורמים מסבה לעור פנינו נזקים וקמטים. כוח המשיכה, החשיפה לשמש, אימוץ מתמשך של שרירים מסוימים בפנינו, כמו גם חשיפה לרדיקלים חופשיים ושאר חומרים כימיים לא סימפטיים, מזקינה את עור הפנים וחושפת את פגעי הגיל.

“קמטי העור, נובעים מפגיעה מצטברת בסיבי הקולגן והאלסטין שבעור, ועל מנת לשמור על עור בריא” – אומר ד”ר קובי שמיר; “יש להקפיד ולשמור על רמת לחות נכונה, שימוש בסרום לאחר ניקוי העור, שימוש בקרם הגנה בעל מקדם יעיל המנטרל רדיקלים חופשיים וכן להימנע ככל האפשר מחשיפה לקרינת השמש”.

על מנת לתחזק את העור ולשמור על צעירותו ממליץ שמיר להשתמש בפילינגים טבעיים המעניקים פעילות מחודשת לתאים היוצרים סיבים בעור. לדבריו, תחזוקה זו מעניקה לעור מראה בריא ורענן גם בגילאים מבוגרים ביותר.

שורה ארוכה של טיפולים ותכשירים משמשים נשים רבות בעולם בניסיונן לשמור על מראה צעיר נטול קמטים. בין הטיפולים הרבים ניתן למנות שורה ארוכה של תכשירים קוסמטיים פעילים, פילינגים שונים, הזרקת בוטוקס, החדרת סיליקון, צריבה בחמצן, וכן ניתוחים פלסטיים ומתיחות עור.

רוב הטיפולים הללו שנויים במחלוקת, וייתכן שחלקם אף מזיקים בטווח הארוך למרות הגשמת ייעודם בטווח הקצר. המסת קמטים בחומרים טבעיים מאפשרת לגוף להפעיל מנגנונים טבעיים ולמעשה להצעיר את עור הפנים.

מהי המסת קמטים?

ד”ר שמיר; יש להקפיד ולשמור על רמת לחות נכונה, שימוש בסרום לאחר ניקוי העור

להבדיל מהטיפולים השונים, מתאפיינת המסת הקמטים בזירוז תהליכים טבעיים ומחדשים בגוף, המאפשרים חידוש אמיתי של עור הפנים. תכשירי המסת עור אינם משווקים לצרכן הסופי, אלא מותאמים באופן פרטני לכל מטופל או מטופלת על ידי מומחים, לאחר סדרה של בדיקות ואנליזות.

ד”ר קובי שמיר המתמחה בהמסת קמטים מתאים לכל מטופל את תכשיר ההמסה. התהליך אורך בין ארבעה לשמונה טיפולים המתמשכים כ-שעה בכל פעם, מדי חודש, והוא מיועד בעיקר לאלו הסובלים מהזדקנות מוקדמת של העור המלווה בפיגמנטציה והתקמטות יתר של העור.

התכשירים מורכבים מחומרים טבעיים המאפשרים את המסת קרטין בעור הישן ומחומרים האחראים על זירוז של התחדשות עור צעיר תחתיו.

באילו חומרים משתמשים בהמסת קמטים?

קובי שמיר, מדגיש, כי המסת קמטים איננה פילינג עמוק, ואסטתיקאיים בכירים יכולים לבצע את ההליך החדיש הזה.
חומרים ביולוגים טבעיים לטיפול והמסת בקמטים הם:

• גופרית (SULFUR) חומר ממיס קרטין, חומר אנטיספטי (נוגד דלקת) ופעיל כנגד קשקשים בעור.

• חומצה סליצילית המופקת מכהלים של צמח הלבנה, ובעלת תכונות אנטיספטיות.

• כמו כן, עושה שמיר שימוש באנזימים ממיסי חלבון הפועלים בתאים העליונים של העור. לשם כך הוא משתמש באנזימים מהצומח; ארפסין מופק מהמלפפון, ברומאלין מהאננס, פפאין מהפפאיה ופיצין מהתאנה.

• כחלק מתהליך עושה שמיר שימוש בחומצות אלפא וביתא הידרוקסיות – המופקות מפירות וצמחים; חומצה לקטית – שמקורה בחלב או אוכמניות, חומצה ציטרית שמקורה בפרי הדר, וכן חומצות שמקורן; בענבים, תפוחים, וקני סוכר.

• כחלק מהתהליך נעשה שימוש בפילינגים מכאניים על בסיס גרגרי משמש גרנולה או קריסטל, שבבי צמחים יבשים פתיתי אלמוגים,ומלח ים.

• לכך נוספות גם תמציות ארומאטיות שמעורבבות עם זרעי פשתן, בוצת חוחובה, בוצת גפר, זרעי ענבים טחונים, סוכר וחול.

__________

* קובי שמיר – ד”ר לרפואה סינית ונטורופתיה קוסמטית, משמש כטכנולוג הראשי במעבדות ’תפוח טכנולוגיות טבעיות’. החברה מפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה דרמטולוגית טבעית, והוקמה ע”י מומחים בתחום הרפואה הקונבנציונאלית, הרפואה המשלימה וההומיאופתיה. הקו המנחה את החברה בפיתוח מוצריה הוא שילוב יתרונות המדע והטכנולוגיה, בידע שנצבר לאורך השנים ברפואה המסורתית והמשלימה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן