פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

הוענקו פרסי “האריה השואג” לקמפיינים מצטיינים ליחסי ציבור; הקמפיין הזוכה: הסוכנות היהודית

0
0

מנכ”ל השנה: עמוס שפירא, סלקום; יקיר האיגוד; מרדכי שיפמן ■ סילביה בית הלחמי, יו”ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, אומרת: “ענף יחסי הציבור ממשיך לתפוס תאוצה ומתאים עצמו לדרישות החדשות של העולם העסקי.
הוענקו פרסי
הוענקו פרסי “האריה השואג” לקמפיינים מצטיינים ליחסי ציבור; הקמפיין הזוכה: הסוכנות היהודית

הבוקר (שישי) התקיים בתיאטרון הקאמרי בעיר תל אביב, טקס הזוכים לקמפיינים מצטיינים במסגרת תחרות “האריה השואג 2007” האירוע השנתי של של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. לתואר מנכ”ל השנה, נבחר: עמוס שפירא, סלקום; ליקיר האיגוד, נבחר: מרדכי שיפמן. באירוע השתתפו מאות אנשי יחסי ציבור, מפרסמים, עיתונאים ומנכ”לים של חברות מובילות במשק בישראל.

ועדת השופטים, נימקה את בחירתה בקמפיין יחסי הציבור של הסוכנות היהודית כקמפיין השנה, לאחר שקבעה, כי העבודה הוגשה בצורה מקצועית, מכילה מחקר וסקר שנערך טרם תחילתו של הקמפיין, עם ביצוע שזכה בכיסוי נרחב בכל אמצעי התקשורת; עיתונות, רדיו, טלוויזיה ואינטרנט; ואשר תוצאותיו הוכחו בשיפור עמדות הציבור כפי שהוצג בסקר דעת קהל שנערך בתום הקמפיין.

“בעיית הדימוי של יוצאי אתיופיה בישראל, הינה נושא קריטי בדרך להשתלבותם בחברה הישראלית הקולטת. קמפיין יחסי הציבור נועד לשנות את עמדות הציבור כלפי יוצאי אתיופיה כפעילות למען החברה והקהילה” – קבעו השופטים.

בוועדת השופטים, בראשותה של ד”ר לאה מנדלזיס, ראש מסלול תקשורת שיווקית בבית הספר לתקשורת מכללת ספיר, השתתפו חברים מבכירי המפרסמים, הפרסומאים, האקדמיה והתקשורת. יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור דוד גולן, היה מתאם וועדת השופטים.

ואלה הזוכים השנה בפרסי ה”אריה השואג”;

<!–LionRoarCampaign07_6-7-06_01.htm–>

באירוע “האריה השואג” גם הוענק אות “מנכ”ל השנה 2007” לעמוס שפירא מנכ”ל סלקום, וכן אות “יקיר האיגוד” לאיש יחסי הציבור הוותיק מרדכי שיפמן. באירוע, צוין זכרו של נשיא האיגוד הקודם, דוד אשכול ז”ל, מוותיקי ענף יחסי הציבור בישראל, ומדריך ומורה של רבים מהעוסקים בענף.

אות מנכ”ל השנה 2007 לעמוס שפירא מנכ”ל חברת סלקום

סילביה בית הלחמי, יו”ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, אמרה: “ענף יחסי הציבור ממשיך לתפוס תאוצה ומתאים עצמו לדרישות החדשות של העולם העסקי. משרדים חדשים נפתחים, ההתמחות של העוסקים מותאמת לרוח התקופה, וכל אחד מאיתנו נדרש להיות חלק בלתי נפרד וחשוב בתכנון האסטרטגי, שיווקי, פרסומי ותדמיתי בחברות ובארגונים שאותם אנו משרתים ומייצגים”.

השנה, הוגשו עבודות הן על ידי משרדים גדולים, בינוניים, והן משרדים קטנים העוסקים בתחום בנושאים מקומיים וגם בנושאים כלל ארציים ובינלאומיים; עובדה המוכיחה, כי קיים קונצנזוס להוכחת המצוינות והמקצוענות. על פי חוות דעת השופטים, והדברים צוינו על ידי יו”ר חבר השופטים, הוגשו לתחרות עבודות ברמה מקצועית מרשימה”.

לתחרות הקמפיינים המצטיינים הוגשו עבודות של משרדי יחסי ציבור, גופים ממשלתיים וציבוריים, יועצי תקשורת ודוברים. במסגרת התחרות הוענקו פרסים גם לעבודות סטודנטים בקטגוריית; “גור אריה”.

“זהו עוד נדבך לטיפוח דור העתיד בענף יחסי הציבור, ובכך אנו מסייעים בידיהם להתמקצע ולצבור ניסיון במקביל ללימודיהם האקדמיים. בפעם ראשונה זוכה לציון מיוחד עבודת דוקטורט ביחסי ציבור – עדות לכך כי העיסוק ביחסי ציבור הפך למקצוע נלמד ונחקר באוניברסיטאות בישראל” – סיכמה סילביה בית הלחמי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן