מועצה אזורית מנשה

עובדי ותושבי המועצה האזורית מנשה הפגינו נגד עסקת הטיעון שנחתמה עם קצב

0
0

לא יכול להיות שלא ימוצו ההליכים המשפטיים עם הנשיא שהוא סמל, כפי שממצים את ההליכים עם כל אזרח במדינת ישראל” – אמר ראש המועצה האזורית אילן שדה.
עובדי ותושבי המועצה האזורית מנשה הפגינו נגד עסקת הטיעון שנחתמה עם קצב
עובדי ותושבי המועצה האזורית מנשה הפגינו נגד עסקת הטיעון שנחתמה עם קצב

כחמישים מעובדי ותושבי המועצה האזורית מנשה הפגינו היום (שני) נגד עסקת הטיעון שנחתמה עם הנשיא לשעבר משה קצב. ההפגנה נערכה ביוזמת ראש מועצה אזורית מנשה אילן שדה ויו”ר פורום נשים במועצה עינת סלם.

המפגינים נשאו שלטים בגנות עסקת הטיעון בהם; “תוקף סדרתי עם פנסיה של נשיא”, “צדק צדק תרדוף”, “עסקת טיעון כתם על הציבור”.

אילן שדה ראש המועצה האזורית מנשה, ציין, כי; “ברגע ששמענו על עסקת הטיעון ואת עדותה של א’ מבית הנשיא החלטנו להפגין כדי שהנשיא לשעבר משה קצב, יועמד לדין בגין ההטרדות המיניות והאינוס לכאורה – מעשים אותם ציין ופירט היועץ המשפטי לממשלה בעצמו שאמר, כי הוא מאמין למתלוננות.

אילן שדה

לא יכול להיות שלא ימוצו ההליכים המשפטיים עם הנשיא שהוא סמל, כפי שממצים את ההליכים עם כל אזרח במדינת ישראל” – אמר ראש המועצה שדה.

במועצה האזורית מנשה, ציינו, כי הם מקווים שההפגנה שיזמה המועצה תביא רשויות מקומיות וארגונים נוספים להפגין ולמחות נגד עסקת הטיעון עם משה קצב הנשיא לשעבר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן