יופי נעים

ירין שחף מציג צו האופנה הקיץ: צהוב עולה… עולה ועולה

0
0

“בגוון הזה יש הרבה אמירה, לצד אלגנטיות ומסתורין. הוא פרשי, מרענן הוא שונה הוא מיוחד” – אומר ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית ספר לאיפור מקצוע ■ מדריך שחף, כיצד ליצור את המראה הצהוב?
ירין שחף מציג צו האופנה הקיץ: צהוב עולה... עולה ועולה
ירין שחף מציג צו האופנה הקיץ: צהוב עולה… עולה ועולה

פתאום רואים את הצהוב בכל מקום. הוא הפך טרנדי בכל הקשור לצו האופנה. הנעלים התיקים החגורות הכול צהוב. הוא מרענן הוא פרשי בדיוק כמו הלימון הוא עמוק כמו החמנייה ואקזוטי כמו האננס, בקיצור הקיץ הזה צהוב הכי קיץ שיש.

עד היום אף אישה לא העזה להתאפר בצבע הזה, בגלל עור הפנים הצהבהב האסייתי, מה דעתכן לבחון שוב את הצבע? הרי השפתון הכתום כל כך אופנתי העונה. למה לא ללכת עם המגמה עוד צעד קדימה ולהניח צהוב עמוק גם על השפתיים? ובכלל עם הפיכתם של צלליות הקרם ללהיט העונתי, האיפור הצהבהב נראה יפה מתמיד.

יד ביד עם מגמת האופנה הצהובה המשתוללת גם האיפור בקיץ הופך דרמטי ומסקרן. “בגוון הזה יש הרבה אמירה, לצד אלגנטיות ומסתורין. הוא פרשי, מרענן הוא שונה הוא מיוחד” – אומר ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית ספר לאיפור מקצועי; “צלליות העיניים הפסטליות של האביב מפנות את קדמת הבמה לטובת תמהיל של לבן – שמנת וצהוב – חמנייה.

אין כמו השילוב הזה לשדר מראה מסקרן. הצהוב, מדגיש את השיזוף, יוצר תחושת פנים מוארת, העיניים נראות פתוחות לרווחה והיתרון הגדול; ניתן להתלבש גם בשחור וגם בלבן”.

מוסיף, ירין שחף; “המראה הצהבהב, מככב העונה בבירות האופנה האירופאיות… גם Ralf Lauren, בחר להציג העונה דוגמניות צהובות מכף רגל ועד ראש. המלצתי לעבור להשתמש בצלליות קרם.

צלליות הקרם מכילות פיגמנט מרוכז ובשל כך יוצרות מראה בוהק ומפתה. השימוש בהן מאפשר משיכה קלה וחלקה, הן אינן מצטברות בקמטי העפעף ויוצרות שכבה דקה ובלתי מורגשת.

שחף, אומר, כי; “בצילומי אופנה, עברנו, להשתמש רק בצלליות קרם בגלל שיש בכוחן ליצור מראה טבעי יותר, פחות ’מתוכנן ומוקפד’.

צלליות הקרם מעניקות לעפעפיים כיסוי אחיד ללא קמטוטים, הן מאפשרות שליטה מוחלטת על התוצאה הסופית. הן מתאימות לכל סוגי העור ומבוססת בעיקר על שמנים מינראלים וסיליקון נדיף.

ניתן למרוח אותן בעזרת מברשת ספוג או פשוט בקצות האצבעות. הן יכולות גם לשמש בקלות כבסיס לצללית אבקה. היתרון הגדול שאין צורך להניח מייק אפ על העפעפיים, כמו שעושים לפני פעולת האיפור בצללית האבקה והאבן.

יתרון נוסף הוא עמידותם לאורך זמן. אולי עיקר חשיבותן בכך שהן שומרות על רמת הלחות באזור הכי עדין והכי קמיט בעין ובשל כך מצוינות בעונה החמה” הסביר שחף.

כיצד ליצור את המראה?

בגוון הזה יש הרבה אמירה, לצד אלגנטיות ומסתורין. צילום; אבי משולם ©

1. מנקים את הפנים בעזרת ג’ל ניקוי ולאחר מורחים שכבת קרם לחות, ממתינים לספיגה מוחלטת, בעונת החמה (כ-10 דקות).

2. מתאימים מייק-אפ לגוון העור, יש לזכור; גוון הפנים משתנה בעונות השנה ובקיץ נוטה להיות כהה יותר, האזור המומלץ לבדיקה הוא אזור המחשוף. יש לבדוק אם הגוון המייק-אפ משתלב עם צבע העור ואם רמת הכיסוי טובה. מורחים את המייק-אפ בעזרת ספוגית כאשר כיוון המריחה ממרכז הפנים החוצה.

3. מוסיפים כיסוי נקודתי בעזרת קונסילר (בטון אחד בהיר מזה של המייק-אפ) למקומות בהם שכבת המייק-אפ אינה מספקת כיסוי הולם.

4. מפדרים את הפנים בתנועות תפיחה קלות בפודרה שקופה במרקם מט, כדי לקבע את המייק-אפ.

5. מניחים צללית קרם בגוון צהבהב על גלגל העין, בקו הקפל נשתמש בצללית בגוון חום אפרפר. על עצם הגבה מוסיפים צללית בגוון צבע שמנת כעת נמזג בניהם בעזרת מברשת ספוג נקייה או כרית האצבע.

6. מורחים עיפרון עיניים לבן בחלק התחתון של קו הריסים ומדגישים במיוחד את הזווית הפנימית קרוב לאף.

7. ע”מ שהאיפור יראה זהה בשתי העיניים, יש לבצע כל שלב (בהנחת צללית) בשתי העיניים יחדיו ורק אח”כ להמשיך עם צללית בגוון הנוסף.

6. ליצירת מראה ריסים “רטוב” – מורחים מסקרה שחורה ועוצמים את העין בחוזקה ע”מ ליצור גבשושים למראה מרוח ורטוב בקו הריסים.

7. יוצרים הצללה קלילה של סומק בגוון כתום חלודה על עצמות הלחיים לכיוון הרכות ועד לקו השיער.

8. מורחים מייק-אפ צהוב על השפתיים ומצפים בגלוס בוהק.

קיץ נעים.

_________

• דוגמנית; ג’ני הרליץ’.
• איפור; ירין שחף” – ביה”ס למקצועות האיפור.
• צילום © כל הזכויות שמורות; אבי משולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן