במסגרת שבוע האיכות הבינלאומי שנערך ברחבי הארץ, ציין גם המרכז הרפואי הלל יפה את התאריך ביום עיון והרצאות בנושא איכות ומצוינות. איכות בשירות למטופל.
“איכות זו לא מילה גסה” – שבוע האיכות הבינלאומי צוין במרכז הרפואי הלל יפה
הנהלת המרכז הרפואי הלל יפה בעיר חדרה שמה לעצמה כמטרה את נושא שיפור השירות ואיכותו לקהל המטופל מדי יום ביומו. במסגרת הפעולות אותם מבצע המרכז הרפואי בכל שנה מתקיימות פעילויות כגון; סקרי דעת קהל, הכנסת טכנולוגיות חדשות לשיפור ממשק העבודה לצוות הרפואי ולמטופלים ועוד.
“שבוע האיכות” שנערך ברחבי הארץ בשבוע שחלף איפשר לנו, אנשי “הלל יפה”, להציג בפני הצוות הרפואי את המהלכים שנעשים בבית החולים במאמץ להיטיב את עבודת הצוות מול הקהל וכן לאפשר הצצה לכלים שרצוי וניתן להשתמש בהם במהלך העבודה הרפואית, הסיעודית והפרא-רפואית מול המטופל” – כך אומרת ענת ברעם, מנהלת ענף איכות ומצוינות ומארגנת הפעילויות בשבוע האיכות.
במסגרת יום העיון שנערך הועברו לסגל הרפואי, הסיעודי והמנהלתי הרצאות מאת פרופ’ רפי קרסו, מנהל המחלקה הנירולוגית שדיבר על תחום התקשורת האפקטיבית והיכולת שלה לקדם משמעותית את איכות השירות למטופל;
ד”ר דניאל הרדוף, רופא ילדים ומתבגרים בחברה הישראלית לרפואת מתבגרים שדיבר על נושא בריאות הנוער וחשיבות התקשורת האמינה מולה בעת הענקת טיפול;
הגב’ אלונה קרול, אחות אחראית במחלקה לכירורגית ב’ של המרכז הרפואי, שהציגה את עבודת צוות שיפור התהליכים במחלקה לרפואה דחופה והשינויים שהכניס בשנה האחרונה במסגרת עבודתו, אשר תרמו משמעותית לעבודת המיון בבית החולים.
בנוסף, הועברה הרצאה על ידי ד”ר שמואל יורמן, מנהל המחלקה ליילודים ולטיפול נמרץ בפגים, שדיבר על המודל לשיפור תהליכים המופעל במחלקתו לאורך השנים והשפעתו החיובית של זה על יכולתו המחלקה וביצועיה.
Add Comment