ארכיון פורום גינון אורגני גינון אורגני ו-אקולוגי

חגיגה לאוהבי מזון בריא – שוק אורגני בלב תל אביב

0
0

שוק הפרחים של תל אביב יארח (18 במאי) יריד איכרים אורגני בחסות הארגון לחקלאות אורגנית בישראל ■ היריד יערך במסגרת שוק הפרחים של תל אביב בגן מאיר וימכרו בו פירות וירקות אורגניים, שמן זית, אגוזי מקדמיה, יינות ועוד
חגיגה לאוהבי מזון בריא – שוק אורגני בלב תל אביב

ביום שישי הקרוב, 18 במאי, יארח “שוק הפרחים של תל אביב” יריד איכרים אורגני. שוק הפרחים והיריד האורגני יתקיימו משעה 10:00 ועד שעה לפני כניסת השבת. הכניסה לשני הארועים חופשית. השילוב בין הארועים הוא הזדמנות להצטייד בפרחים טריים ומזון בריא ואיכותי לסוף השבוע.

במסגרת היריד ימכרו מבחר של פירות וירקות אורגניים, זיתים, שמן זית, יינות ומוצרים אורגניים יחודיים, כמו; אגוזי מקדמיה. כל מציגי היריד הם חברי הארגון לחקלאות אורגנית וכל התוצרת מפוקחת ובעלת תו איכות “טוב השדה”. המוצרים האורגניים, כמו גם הפרחים, ימכרו במחירים אטרקטיביים הודות לכך שפערי התיווך נחסכים והתוצרת נמכרת ישירות מהמגדל לצרכן.

מנכ”לית הארגון לחקלאות אורגנית, ד”ר אורנית רז, מוסיפה; אנו בטוחים שהשילוב בין שוק פרחים ססגוני ומצליח בתל אביב ובין תוצרת המגדלים שלנו, חברי הארגון לחקלאות אורגנית, תהפוך את האירוע לשילוב של יופי, איכות, טוב טעם ובריאות. זוהי רק תחילת הדרך בשיתוף הפעולה ואנו צופים להמשך מוצלח ופיתוח אירועים נוספים.

ד”ר אורנית רז, מנכ”לית הארגון לחקלאות אורגנית

בשוק הפרחים, פועלים כארבעים דוכנים, בעיקר של מגדלים שמביאים עימם פרחים טריים ישירות מהמשק. השוק מופק בשיתוף עיריית תל אביב – יפו ובחסות ארגון מגדלי הפרחים.

לצד דוכני הפרחים נמכרים בשוק צמחי נוי מקוריים, צמחים טורפיים, עצי בונסאי ומוצרים משלימים כמו אגרטלים, פרחים יבשים, נרות בעבודת יד ואביזרי קישוט פרחוניים, כגון; סיכות, שרשראות, סרטי ראש, מוביילים וחפצי נוי אחרים.

כן, יוצגו חבילות שי מעוצבות עם ממתקים – מתנה נאה ומקורית שניתן להפתיע בה את בני הזוג והמשפחה כולה לקראת השבת. חובבי הטיפוח יוכלו לרכוש מוצרי קוסמטיקה טבעיים.

“שוק הפרחים של תל אביב” יפעל בימי שישי בתאריכים; 18,25 במאי משעה 10:00 ועד כשעה לפני כניסת השבת. הכניסה לשוק חופשית!.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן