יופי נעים

ירין שחף מסביר כיצד להתאפר אחרי דיאטה

0
0

המאפר של המדינה ירין שחף, ומנהל בית ספר הגבוה למקצועות האיפור נותן לגולשות פורטל כאן נעים – Kan-naim.co.il, דוגמא וגם מסביר איך לעשות את זה שלב אחר שלב
ירין שחף מסביר כיצד להתאפר אחרי דיאטה
ירין שחף מסביר כיצד להתאפר אחרי דיאטה

אומרים, כי עונת הקיץ היא שעתה היפה של הדיאטה. עפ”י סקרים כל אישה רביעית נמצאת בתהליך של שמירה והרזיה. אך אליה וקוץ בה, או יותר נכון יהיה לומר וקמט בה… ההפחתה במשקל מתברר עלולה לגרום למראה פנים נפול ומודגש בקמטוטים. אם כן, נשאלת שאלת מיליון הדולר, כיצד ניתן “להחזיר את הצבע לפנים”?

המאפר של המדינה ירין שחף, ומנהל בית ספר הגבוה למקצועות האיפור נותן לגולשות פורטל כאן נעים – Kan-naim.co.il, דוגמא וגם מסביר איך לעשות את זה שלב אחר שלב;

אודליה (30) גננת במקצועה, החליטה לפני שנה לעשות דיאטה בעקבותיה השילה ממשקלה כ-12 ק”ג. הרגשת האופוריה מהמראה החדש התחלפה במפח נפש כשהביטה יום אחד אל המראה וגילתה על פניה “חריש עמוק” של קמטים שהפכו בולטים במיוחד בעקבות הירידה במשקל.

לא נעלמו מעיניה גם ה”שקיות” הכהות והמכוערות הופיעו לפתע מתחת לעיניה. לאלה, נוספו עצמות לחיים בולטות אך בוודאי הפעם כלל לא מחמיאות. ואם לא די בכך הרי שבעונת הקיץ הופכות הפנים ליבשות ופחות נעימות לתחושה, למראה ולמתבונן בהם.

כדי לשפר את מראה הפנים מציע ירין שחף, העזרו בתכשירי האיפור הבאים;

קונסילר – תכשיר המיועד “למלא” ולהאיר אזורים שקועים. הוא טוב במיוחד לשימוש מתחת לעיניים בכדי לשפר את מראה “השקיות” וגם לצידי הפה על מנת לרכך את הקמט שמתחיל מהאף ויורד לכיוון הסנטר.

חשוב להקפיד לרכוש קונסילר הבהיר משמעותית מגוון עור הפנים הטבעי. צבע בהיר יוצר תחושת הארה ותחושה של מקום מורם וגבוה יותר וזה בדיוק מה שצריך לעשות כשיש קמטי נפילה ושקעים.

צלליות – השתמשי בצלליות בעלות מרקם מט ובגוונים בהירים של גווני פסטל.

סומק – על מנת “להרים” את הפנים ולהעניק להם מראה פחות נפול יש למרוח את הסומק בזווית הפנים יותר קרוב לאזור האוזניים והרקות. הנחת סומק במרכז הפנים תיצור תחושה נפולה יותר ואילו הסומק בצידי הפנים יצור תחושה של פנים מורמות יותר.

קרם לחות – במהלך כל השנה, לאחר דיאטה ובתקופת הקיץ בפרט ממליץ שחף, לפני תהליך האיפור למרוח על הפנים כמות נדיבה של קרם לחות ולהמתין כ-15 דקות לספיגתו המוחלטת .

ככלל, רצוי להשתמש בקרם לילה מזין כמו גם להרבות בשתייה על מנת להעניק לעור הפנים מראה בריא חלק יותר.

_________

* ירין שחף, הכותב הוא מאפר מקצועי ומנהל בית ספר הגבוה למקצועות האיפור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן