אור עקיבא | Or Akiva

סגן ראש עיריית אור עקיבא בני עג’מי נחשד שהעסיק שוהים בלתי חוקיים

0
0

הפועלים שוהים בלתי חוקיים משטחי הרשות הפלסטינית ■ סגן ראש העירייה שוחרר בתנאים מגבילים וטען “לא ידעתי שהם שב”חים” ■ עג’מי, גם כיכב באחרונה בדו”ח מבקר המדינה 2006, כמי שלא עמד בתשלומי ארנונה, אגרות מים וביוב.
סגן ראש עיריית אור עקיבא בני עג’מי נחשד שהעסיק שוהים בלתי חוקיים
סגן ראש עיריית אור עקיבא בני עג’מי נחשד שהעסיק שוהים בלתי חוקיים

בני עג’מי סגן ראש עיריית אור עקיבא מבעלי אולמי שיר בעיר, הבונה בימים אלה מרכז מסחרי בעיר, נחקר ושוחרר באחרונה בתנאים מגבילים זאת בחשד, שהעסיק שוהים בלתי חוקיים. מדובר בארבעה פלסטינים, תושבי ג’נין, אשר נעצרו לאחר שרכז מודיעין של משמר הגבול העביר למשטרת חדרה מידע ממנו, עולה, כי פלסטינים מג’נין מועסקים באתר בנייה באור עקיבא. תוך זמן קצר התברר, למשטרה, כי מדובר באתר ששייך לסגן ראש העירייה ובו נבנה קניון.

שוטרי תחנת משטרת חדרה, פשטו על האתר יחד עם אנשי השיטור הכפרי של מג”ב, ותוך זמן קצר אותרו ארבעה פלסטינים מג’נין שהועסקו במקום. מחקירה ראשונית, התברר, כי אין להם אישורי שהייה בישראל.

ארבעת הפלסטינים נלקחו לחקירה בתחנת משטרת חדרה על השאלה לפשר הימצאם במקום, הזדרזו וסיפרו, כי הועסקו על ידי איש העסקים וסגן ראש העיר עג’מי. בתום החקירה הוחזרו הפועלים לשטחי הרשות.

לתחנה הוזמן בעקבות כך גם בני עג’מי ובתום חקירתו, שוחרר סגן ראש עיריית אור עקיבא בתנאים מגבילים, לאחר שהודה בחשדות המיוחסים לו נפתח נגדו תיק פלילי. במשטרה, רואים בחומרה רבה את החשדות נגדו.

עג’מי, בן ה-60, הגיב הבוקר ואמר; “לא ידעתי שהם שב”חים (שוהים בלתי חוקיים), חשבתי שיש להם רשיון שהייה בישראל”.

אגב: עג’מי, כיכב באחרונה גם בדו”ח מבקר המדינה 2006, כמי שלא עמד בתשלומי ארנונה, אגרות מים וביוב.

נמצא, כי האיש סגן ראש העיר, בני עג’מי, מחזיק בבעלותו שני אולמות שמחה, בשטח כולל של יותר מ-5,000 מ”ר, בית מגורים ששטחו כ-240 מ”ר ומבנה ששטחו 786 מ”ר המשמש כמחסן.

חובו של עג’מי, מתברר, הגיע עד לסכום של כ-587 אלף שקל, אולם חרף זאת, לא פעלה עיריית אור עקיבא, לדברי המבקר, לגבייתם. הדו”ח, מציין, כי יתרת הפיגורים בארנונה ובאגרות המים גדלו בשנים 2003 עד 2005 ביותר מ-5.5 מיליון שקל.

עיריית אור עקיבא, מסרה, אז, בתגובה, לחוב של חברי מועצת העיר אור עקיבא, בהם כאמור, סגן ראש העיר, בגין תשלומי ארנונה, אגרות מים וביוב, כי: “העירייה, פעלה ופועלת באופן נמרץ לגביית החובות מנבחרים וכן צמצמה את החוב על ידי הסדרים.

גם בעניין חובות עובדיה וגמלאיה פעלה ופועלת העירייה באופן נמרץ לגביית החובות מעובדיה וגמלאיה. נכון להיום קטנה מצבת החובות באופן ניכר וכן שופר מוסר התשלומים בקרב עובדיה לעירייה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן