והדרכת תכנון קמפיין ב-AdWords Google ■ טלי נחושתן, סמנכ”ל השיווק בנטוויז’ן; “ההטבה תואמת את צרכיהם של לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים בעלי תקציבים קטנים לפרסום ומאפשרת להם לחשוף את העסק באתר החיפוש המוביל בעולם”.
נטוויז’ן ו-Google ישראל ישתפו פעולה: לקוחות נטוויז’ן ביזנס יקבלו חבילת פרסום בשווי 300 שקל
נטוויז’ן במבצע משותף עם Google ללקוחותיה העסקיים. מקבלים במתנה חבילת פרסום של AdWords Google בשווי 300 שקל והדרכה כיצד לתכנן קמפיין ב-Google. המבצע מיועד ללקוחות חוות השרתים (קיימים וחדשים) המבצע מתחיל היום ה-21.3.2007 ויימשך חודשיים.
במסגרת ההדרכה ילמדו בעלי העסקים מושגים בסיסיים בעולם הפרסום האינטרנטי, כיצד לפתוח חשבון ולבנות קמפיין פרסומי, כיצד למדוד ולבצע מעקב אחר התוצאות וכיצד לבצע אוטפטימציה של אתר בית העסק במנוע החיפוש.
לדברי טלי נחושתן, סמנכ”ל השיווק בנטוויז’ן, ההטבה מאפשרת לבעלי עסקים ללמוד כיצד לחשוף את עסקם באתר החיפוש המוביל בעולם באופן יעיל. “מהיכרותנו עם אפקטיביות הפרסום ב-Google אנו מאמינים שההטבה ללקוחות נטוויז’ן ביזנס אטרקטיבית ואנו שמחים לאפשר להם טעימה מעולם הפרסום המקוון”.
נחושתן, הוסיפה, כי; “ההטבה תואמת את צרכיהם של לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים בעלי תקציבים קטנים לפרסום ומאפשרת להם לחשוף את העסק באתר החיפוש המוביל בעולם”.
תכנית AdWords של Google
תוכנית הפרסום AdWords של Google מבוססת על מודעות מילים הממוקדות בהתאם למילות החיפוש של הגולש. היא מפגישה את המפרסם עם צרכנים פוטנציאליים בדיוק בנקודת הזמן בה הם מחפשים מידע אחר המוצרים או השירותים שהוא מציע. מודעות הפרסום מופיעות לצד או מעל תוצאות החיפוש באתרים השייכים לרשת הפרסום של Google.
הפרסום בשיטת AdWords נותן לבעל העסק שליטה מלאה בקמפיין ומאפשר לו להגדיר עצמאית את קהל המטרה, האפקטיביות המבוקשת ותקופת הפרסום.
Add Comment