אינטרנט חדשות

מאיר ברנד Google מאיר את הדרך לכל האתרים גם הקטנים בעזרת Adsense

0
0

Google השיקה את AdSense לתוכן בעברית – תוכנית מופלאה המייצרת לכל בעלי אתרים הישראלים קטנים כגדולים מקור הכנסות נוסף • ב-Google נחשפים Online למעלה מ-75% מהגולשים בעולם שהם 1 מיליארד בני אדם • האתר הפופולארי ביותר בישראל עם 90.5% שיעור חשיפה חודשי
מאיר ברנד Google מאיר את הדרך לכל האתרים גם הקטנים בעזרת Adsense
מאיר ברנד Google מאיר את הדרך לכל האתרים גם הקטנים בעזרת Adsense

שירות Google Adsense for Content בעברית הושק שלשום, והלחץ של אתרי האינטרנט המכונים גדולים ומובילים (NRG, Ynet, “וואלה” ועוד) כבר ניכר היטב, לצורך המחשה הזדרזו ב-” וואלה” להדליף בעיתוי לא מקרי, כי בשבועות הקרובים תשיק” וואלה” מערכת פרסום חדשה במנוע החיפוש שלה, שתהווה תחרות ישירה למנוע החיפוש של גוגל. כי כבר היה מי שאמר, כי; “קליק, משמעותו; כסף!” והרי זהו בסופו של דבר שם המשחק.

אחרי ש”גוגל ניוז – Google News” שלא התאמץ (בלי סוללת עיתונאים וכותבים), כדי להפוך למעשה לעמוד החדשות של המדינה, ניהל קרב הכרעה קצר על שאיבת תקציר התוכן מהאתרים הגדולים כקטנים, הוא אמנם הקפיץ את עקומת “הכניסות” לכולם, ממש לכולם, אפילו ל-Ynet שהחרים ואיים כ”אריה שואג וחזר מקץ תקופה קצרה כמשתפן לעיתון האינטרנטי של המדינה; “Google News”, גם לאתרנו הקטן זה עזר. מה זה עזר?! זה הטיס אותנו לעידן ששום קמפיין לא היה עושה לנו זאת גם אם היינו ממשכנים את דירתנו לטובת משרד פרסום מהמובילים בארץ; מכמות של 10,000 גולשים בחודש לפני שנה הוקפצנו לכמות של למעלה מ-250,000 (רבע מיליון) גולשים בחודש והציב את Kan-naim.co.il בשורה קדמית בכל פרמטרים בישראל, ובוודאי אתר אזורי.

מי עוד הרוויח? כן בראש וראשונה הגולשים – עכשיו עם נתונים אלו שירות Google Adsense for Content רוצה לעשות מזה כסף והרבה כסף. כשיש הרב כסף בעגלה הנוסעת הזו, נופלים הפירורים ואלה יכולים לשמח גם את הקטנים שבאתרים.

לדברי מאיר ברנד מנכ”ל גוגל ישראל, במסיבת העיתונאים, תל אביב, שלשום; “אפילו הבלוגרים, ייעשו “מכה”. זה כמובן תלוי ברמת ועניין התוכן שלהם והכי חשוב ה”טראפיק” שלהם.

בארה”ב, סיפר ברנד; “הבלוגרים, בעלי הכישרון הפכו למתחרים של ממש באתרי התוכן ויש כאלה שיוכלו להרוויח עשרות אלפי דולרים, אותם תנאים חלים גם על הבלוגרים הישראלים, אם יתמידו וייצרו חשיפה משמעותית לבלוג שלהם, בינתיים, לבלוגרים הגדולים והפופולאריים בישראל נרשמות רק אלפי כניסות יומיות… והם עשויים להבחין בחשבונם בבנק בזיכוי של מאות דולרים מדי חודש בחודשו.

כאמור, ל”גוגל ישראל” יש בשורה; שירות (AdSense for Content (AFC בשפה העברית, מאפשר לבעלי אתרים ובלוגרים קטנים כגדולים, להצטרף לתוכנית הפרסומות של גוגל, ובצעדי הרשמה פשוטים שלא עולים אגורה, לשתול פרסומות תלויות תוכן באתרים, ולחלוק עם Google ההכנסות.

מאיר ברנד מנכ”ל גוגל ישראל, סיפר, כי; “יותר משלושת רבעי ממשתמשי האינטרנט בעולם כבר נחשפים לאתרים השותפים בתוכנית AFC. בעלי אתרים אלו מרוויחים כסף בכל פעם שהמבקרים בהם מקליקים על פרסומות המוצגות באתר. ניתן להצטרף לתוכנית עצמאית וללא תשלום באמצעות אתר Google.

תוכנית AdSense for Content מתאימה לבעלי אתרים גדולים כלקטנים, שכן היא מצמידה באופן אוטומטי מודעות רלוונטיות לתוכן האתר ולכל אחד מעמודיו, כך שהקוראים ימצאו בהן תועלת. גם אתר נישה בעל קהל יעד מצומצם, כגון; אתר ביקורת יינות ישראלים, יכול להפיק תועלת מהתחברות לרשת הפרסום העצומה של Google.

הרשת כוללת מאגר של מאות אלפי מפרסמים הלוקחים חלק בתוכנית הפרסום AdWords, החל ממפרסמים גלובאליים גדולים וכלה בעסקים מקומיים קטנים. מגוון רחב זה של מפרסמים מספק לבעלי האתרים פרסומות רלוונטיות מאוד לתוכן האתר ולגולשיו, גם אם האתר שלהם הינו אתר נישה המתמחה בתחום צר.

התוכנית משלבת פרסום בשיטת תשלום עבור הקלקה (Pay per Click) ובשיטת תשלום עבור אלף חשיפות (Pay per 1000 Impression). כלומר, בעלי אתרים מרוויחים כאשר הגולשים באתר שלהם מקליקים על מודעות הטקסט; מפרסמים יכולים גם להתחרות (bid) על הופעה באתר על בסיס עלות ל-1,000 חשיפות. תוכנית AFC אינה מוגבלת למודעות טקסט בלבד והיא מאפשרת גם באנרים במגוון גדלים וכן מודעות וידאו.

ההצטרפות לתוכנית AFC קלה מאד, וכל בעל אתר, בין אם מדובר באדם פרטי או במותג גלובלי, יכול להיכנס לאתר www.google.co.il ובתחתית העמוד ללחוץ על “תכניות פרסום”, לבחור בתכנית AdSense ולהשלים בקשת הצטרפות פשוטה. ברגע שהיא מאושרת, בעל האתר יכול להיכנס לחשבון שלו ב-Google וכל שנותר לו הוא להעתיק ולהדביק קטע HTML לתוך עמודי האינטרנט שלו.

תוך 72 שעות מסיום התהליך יחלו להופיע באתר מודעות ממוקדות לפי תכניו. התבנית הגראפית של המודעות המופיעות באתר ניתנת להתאמה בקלות בעזרת מגוון רחב של גופנים וצבעים לבחירה.

AFC הינה חלק מתוכנית AdSense של Google שכוללת את AdSense for Search (שכבר קיימת בעברית בישראל). תוכנית AdSense הינה פתרון פרסום אינטרנטי מוביל, המביאה לבעלי אתרים ברחבי העולם את עוצמתה הטכנולוגית של Google. בעל האתר יכול להשתמש הן ב-AdSense for Content והן AdSense for Search או בכל שילוב של השניים, בהתאם לרצונו והעדפותיו.

“Google AdSense משפרת את חוויית הגלישה הכוללת של המשתמשים בזכות אספקת פרסום רלוונטי ואינו חודרני לעמודי אינטרנט, זאת כתחליף לפרסום שמפריע לגלישה ושאינו רלוונטי לדרישות הגולש באותו הרגע, כגון; פופ-אפ ואנימציות”, אומר מנכ”ל Google ישראל.

“בישראל, יש קהילת אתרים תוססת ואנו נרגשים מהאפשרות להשיק כאן את AFC ולהעצים את בעלי האתרים עם פתרון קל לשימוש ואפקטיבי כלכלית”.

שותפים מכירים בערך המוסף שמציעה תוכנית AdSense For Content

חברת Answers נוסדה בשנת 1999 ומוצר הדגל שלה, Answers.com, הושק בינואר 2005. מרכז הפיתוח של החברה בירושלים ומשרדיו בירושלים וניו-יורק. האתר נחשב למוביל בתחום האינפורמציה, מכיל מקורות מכ-100 מילונים, אנציקלופדיות ועוד ומקיף כ-4 מיליון נושאים. ע”פ נתוני comScore Media Metrix, Answers.com נמצא במקום ה-62 ברשימת האתרים הנצפים ביותר בארה”ב בהתבסס על נתונים חודשיים של unique visitors.

בוב רוזנשיין, מנכ”ל Answers.com; “ברבעון השלישי של 2006, AdSense ייצר כ-70% מההכנסות הכוללות של החברה, סך של כ-1.3 מיליון דולר. מבחינת ביצועים, AdSense נמצא במגמת שיפור מתמדת”.

■ ■ ■

גיא אליאב, מנכ”ל תפוז אנשים; “כאתר המתרכז בקשר עם הגולשים ובתוכן גולשים היה זה אך טבעי עבורנו להיות השותפים הראשונים לתכנית AFC בישראל.

AFC מאפשר לנו ליהנות מהתנועה הרבה באתר ולמקסם אותה לרווחים, כמו גם לתועלת המשתמשים באתר והגולשים. אין לי ספק, כי AFC הינו מכשיר רב עוצמה שיתפוס מקום של כבוד בקרב בעלי אתרים בישראל”.

■ ■ ■

אתר www.gocool.co.il מהווה בית לחובבי הסביבה הימית, צלילה, ספורט ימי, גידול דגים ועוד. האתר נוצר על ידי אייל פדלון והוא מופעל על ידי 5 מתנדבים, המתחזקים אותו ללא כל תמורה. לאתר 45,000 גולשים ייחודיים בחודש והוא מהווה את האתר הגדול בסוגו בישראל.

אייל פדלון, יוצר אתר האינטרנט www.gocool.co.il; “האתר מתופעל על ידי מתנדבים, השותפים לאהבת העולם הימי ומקדישים לאתר את שעות הפנאי שלהם. התשלום שאנו מקבלים מתכניות AdSense מאפשר לנו לתחזק את האתר, לשפרו מבחינה עיצובית וטכנולוגית, להגדיל את נפח האחסון ולפתח מערכת פורומים, לקיים תחרויות בין הגולשים, לחלק בונוסים למשתתפים ועוד. כל זאת מהכנסות המגיעות אלינו בהשקעה מינימאלית של זמן או משאבים.

בזכות Google אנו יכולים להציע לחובבי הסביבה הימית בישראל אתר המהווה להם בית מכובד”.

■ ■ ■

אתר עיתון “הארץ” בשפה האנגלית www.haaretz.com הנו האתר המוביל בקרב יהדות התפוצות. באתר “הארץ” גולשים כ-1.7 מיליון גולשים (unique users) מדי חודש, כ-100,000 גולשים (unique users) מדי יום. 85% מהגולשים באתר חיים בחו”ל, 73% מהם בצפון אמריקה.

איל סלוניקי, סמנכ”ל המכירות של חטיבת האינטרנט בקבוצת “הארץ” ומנהל אתר “הארץ” באנגלית; “כאת

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

רמיקסים לחגיגת יום העצמאות 77

דילוג לתוכן