חג אהבה ♥ ולנטיין דיי

פלאפון משיקה שירותי מוסיקה חדשים לאוהבים – קליפ אישי ושיר בהקדשה אישית

0
0

תומר לוסטיג, מנהל אגף התוכן בפלאפון, מעריך שהשבוע יחול גידול של 50% במשלוח שירים לרגל הוולנטיין דיי
פלאפון משיקה שירותי מוסיקה חדשים לאוהבים – קליפ אישי ושיר בהקדשה אישית
פלאפון משיקה שירותי מוסיקה חדשים לאוהבים – קליפ אישי ושיר בהקדשה אישית

“קליפ אישי” הוא שירות חדשני ובלעדי המאפשר יצירת ומשלוח קטעי וידאו רומנטיים ומקוריים המשלבים תמונות, סרטונים, מוסיקה וטקסט. “שיר בהקדשה אישית” מאפשר משלוח שירי אהבה מקוריים, עם הקדשה אישית למקבל השיר.

פלאפון משיקה שירותי מוסיקה חדשים לאוהבים. במסגרת זו תאפשר ללקוחותיה לשלוח שיר מקורי בהקדשה אישית, וכן ליצור קליפ אישי באמצעות אתר פלאפון www.pelephone.co.il ולשלוח אותו כהפתעה מקורית לרגל הוולנטיין דיי וגם לאחר מכן.

תומר לוסטיג, מנהל אגף התוכן בפלאפון מסר, כי פלאפון מעמיקה את אחיזתה בעולם המוסיקה ומציעה תוכן משולב גולשים, המאפשר לגולש ליצור תוכן מקורי הרלוונטי לצרכיו ולאורח חייו.

להערכתו השבוע חל גידול של 50% במשלוח שירים בפלאפון, שכן השירות מאפשר ליותר אנשים לשלוח ליקיריהם ברכה מוסיקלית מקורית ואישית בפשטות ובנוחות.

“קליפ אישי” הוא שירות בלעדי וחדשני בשוק הסלולרי שמאפשר ללקוחות פלאפון ליצור בעצמם קליפ מקורי באיכות גבוהה ובפשטות ולשלוח אותו באמצעות אתר פלאפון, ללקוחות הדור ה-3 או לכל כתובת מייל. המשלוח בתשלום של 4.9 ₪ לקליפ.

שירות “שיר בהקדשה אישית”, מאפשר לשלוח שיר בהקדשה אישית מכל מכשיר פלאפון באמצעות כוכבית 96 או דרך אתר פלאפון.

ניתן לשלוח שירים מקוריים בכל סגנון בשילוב הקדשה אישית, ושילוב שמות שולח השיר ומקבל השיר.

במהלך השיר ניתן להוסיף גם ברכה מוקלטת בקולו של השולח, על רקע מוסיקה במגוון סגנונות כגון; “בלדת רוק, רגאי, מזרחי, היפ הופ, דאנס ועוד. ניתן לשלוח את השיר לכל מנויי חברות הסלולר ואף למכשיר טלפון קווי, בכל זמן שבוחרים, בתשלום של 4.9 ₪ לשיר.

לרגל חג האהבה מציעה פלאפון בדור ה-3 ובפורטל הקולי ספיישל שירי אהבה בכוכבית 10 וכן מגוון שירים וקליפים רומנטיים להורדה, שירי אהבה, רינגטונים ואף שירותי היכרויות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן