חברת הדיה ו”דור אלון” מעלים את הקמפיין בהתנדבות – שווי התרומה 30 אלף ₪ ■ הסיוע לאגודה למלחמה בסרטן הוא חלק מהתרבות העיסקית שלנו, הרואה בתרומה לקהילה ערך חשוב ביותר. הפרסום בתחנות הדלק שלב אחד וראשון בשיתוף הפעולה עם האגודה, שיימשך גם בעתיד”.
האגודה למלחמה בסרטן יוצאת לראשונה בקמפיין משודר בתחנות תדלוק של דור אלון בכביש 6
חברת “הדיה” (החברה לפרסום בנקודות מכירה) ו”דור אלון” החלו החודש בשיתוף פעולה עם האגודה למלחמה בסרטן. במהלך חודש פברואר ישודר קמפיין, המפנה את הציבור לשירותי ה”טלמידע” של האגודה, לקבלת מידע, חוברות הסברה ולמענה על שאלות על מחלת הסרטן ללא תשלום.
הפרסומת, שאורכה כ-20 שניות, משודרת על משאבות התדלוק במספר תחנות של דור אלון, הממוקמות לאורכו של כביש 6.
חברת הדיה, שהיא בעלת הזיכיון לפרסום על גבי מסכים דיגיטליים בתחנות תדלוק של דור אלון, העמידה לרשות האגודה 32 משאבות דלק כתרומה בשווי 30,000 ₪.
עופר גל, מנכ”ל הדיה: “שידור פרסומות על משאבות תדלוק הינו חדשני בישראל. בחרנו בפרסום מסוג זה כיוון שמדובר במיקום אסטרטגי המבטיח בולטות גבוהה וחשיפה ממוקדת לקהל שבוי.
הסיוע לאגודה למלחמה בסרטן הוא חלק מהתרבות העיסקית שלנו, הרואה בתרומה לקהילה ערך חשוב ביותר. הפרסום בתחנות הדלק הינו שלב אחד וראשון בשיתוף הפעולה עם האגודה, שיימשך גם בעתיד”.
מירי זיו, מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן: “מטרת הקמפיין ל”טלמידע” היא להעלות את המודעות בקרב חלקים נרחבים באוכלוסיה. אנו מודים מקרב לב לחברת הדיה ו”דור אלון” אשר נרתמו ועוזרות לנו להעביר מסרים חשובים אלה לקהל הרחב.
מדובר בתרומה חשובה ונדיבה. אנו מקווים שהציבור ייענה ויתקשר כדי לדעת ולהבין יותר על המחלה, גילוי מוקדם, דרכי מניעה, טיפול ועוד”.