פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

רבים מהעיתונאים בארץ אינם רציניים, אינם מתעמקים ואינם מנוסים

0
0

כך טוען בגילוי לב איתמר לוין, עד לאחרונה מבכירי היומון הכלכלי “גלובס” במפגש עם אנשי יחסי ציבור; “שכבת הביניים של העיתונאים הולכת ופוחתת. היום בני 20-30 עושים סיבוב בעיתונות ועוזבים. נשארים מעט דינוזאורים ותיקים”
רבים מהעיתונאים בארץ אינם רציניים, אינם מתעמקים ואינם מנוסים
איתמר לוין: רבים מהעיתונאים בארץ אינם רציניים, אינם מתעמקים ואינם מנוסים

העיתונאי איתמר לוין, עד לאחרונה מבכירי היומון הכלכלי “גלובס”, הפתיע אמש בגילוי לב בפגישה עם חברי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ותקף חלק ממי שהיו עד לא מכבר עמיתיו בעיתונות. “רבים מהעיתונאים בארץ אינם רציניים, אינם מתעמקים ואינם מנוסים. אולי זה נובע מהשכר או מהתדמית, אבל זו המציאות. עם זאת, עדיין יש ליבה של עיתונאים רציניים שנותנים את הטון”.

לוין, המשמש כיום כמנהל התקשורת והפרסומים של לשכת רואי חשבון, הגיע לישיבת מועצה מיוחדת לזכרו של דוד אשכול ז”ל, ממייסדי האיגוד ונשיאו הראשון. הוא הסביר מדוע עיתונאים אינם אוהבים אנשי יחסי ציבור, אבל מנגד לא חסך במילים קשות גם על העיתונות בישראל; “שכבת הביניים של העיתונאים הולכת ופוחתת. היום בני 20-30 עושים סיבוב בעיתונות ועוזבים. נשארים מעט דינוזאורים ותיקים”.

לוין, מתח ביקורת על אנשי יחסי ציבור, הנוהגים להרחיק את לקוחותיהם מאמצעי התקשורת ואינם יוצרים את הפתיחות המתבקשת; “כדי לשלוט בחדשות הרעות צריך להגיד את האמת, להיות שקוף ולשלוט במידע”. עם זאת, הוא מתח ביקורת גם על אנשי תקשורת שבעצמם אינם מגיבים כאשר הם נשוא הכתבה.

בישיבה, בראשותו של דוד נוימן, נשיא האיגוד, נשאו דברים לזכרו של דוד אשכול ז”ל מותיקי ענף יחסי הציבור בישראל וציינו את היושרה, המקצועיות ואהבת המקצוע שהיו מנת חלקו של האיש ואת העובדה שהיה מורה דרך שהעמיד דורות של תלמידים במקצוע יחסי-הציבור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן