החברה שהייתה מזוהה עד כה עם תחום המלוחים בלבד, משיקה, כאמור, בימים אלה ליין חדש ולמעשה בכך תפסיק עבאדי לייצר 80% מהעוגיות המתוקות שיוצרו עד היום ■ התקציב 400,000 $
עוגיות עבאדי מגייסת את יוסף עבאדי לקמפיין; עוגיות מזרחיות מתוקות
“מאפיית עבאדי”, שהינה מהמאפיות הותיקות בישראל ומתמחה בייצור עוגיות מזרחיות בטעם ביתי, מגייסת את… יוסף עבאדי לקמפיין בהשקעה של 400 אלף דולר בפרסום בטלוויזיה ובעיתונות להחדרת סדרת עוגיות מזרחיות מתוקות בטעמים שומשום, קפה, אניס וסוכר חום.
הסרטון, באווירה אותנטית, מתמקד ביוסף עבאדי וחבר שלו יושבים סביב שולחן ומשחקים דומינו, כשהחבר מחזיק ביד עוגייה מתוקה ויוסף לא מתאפק ו”חוטף” לו מהיד את העוגייה ואומר; “זה מאווווד טעים…”.
מאפיית עבאדי, בבעלות משפחת עבאדי, סיימה את שנת 2006 עם מחזור מכירות של כ-63 מיליון שקל, גידול של 77% בהשוואה לשנת 2005 שבה הסתכם המחזור ב-35 מיליון שקל.
הגידול במחזור נבע משינוי שיטת ההפצה דרך סיטונאים להפצה ישירה לקמעונאים באמצעות חברת ויסוצקי. כך הגדילה החברה את נקודות המכירה שלה מ-3,500 נקודות ל-6,200 נקודות מכירה.
החברה שהייתה מזוהה עד כה עם תחום המלוחים בלבד, משיקה, כאמור, בימים אלה ליין חדש של “עוגיות מזרחיות מתוקות” ולמעשה בכך תפסיק עבאדי לייצר 80% מהעוגיות המתוקות שיוצרו עד היום תחת פרייבט לייבל (מותג פרטי), כאשר המגמה היא להפסיק תהליך ייצור זה כליל. החברה צופה השנה למחזור מכירות של 20 מיליון שקל מהעוגיות תחת המותג עבאדי.
• תקציב הקמפיין: $400.000
• משרד: מקאן אריקסון
• מנכ”ל מקאן בוטיק: אורנה נדב
• סמנכ”ל קריאטיב: טל רביב
• מנהלת לקוחות: קרן ניר
• תקציבאי: און גורני
• פלנרית: עינת אילוז
• קופירייטר: ירמי ניר
• ארט: טלי חן
• הפקה: טלעד לקוחות
• מפיק: עמרי פז.